Man verlaten voor een ander...

Discussie in 'De lounge' gestart door Nadien, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat is niet helemaal waar, op mijn berichtjes heeft ze gewoon netjes gereageerd ;)

2. Nadien

Nadien Lid

12 sep 2011
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ben dit topic begonnen met een aantal vragen en daarop reageer ik. Daarnaast bedank ik in het algemeen voor de reacties, tis maar net wat je wilt lezen natuurlijk!!!

Ik begrijp ook heel goed dat mensen hier fel op reageren, als iemand mij gezegd had een jaar geleden dat het zo zou lopen, dat ik zo zou handelen, had ik diegene waarschijnlijk een klap in het gezicht gegeven.
    Ik heb de afgelopen maanden maar weer heel duidelijk geleerd dat je over veel dingen heel snel een mening en oordeel vormt, maar dat je wanneer je echt in zo'n situatie beland, je soms zo anders reageert of handelt dan je zelf ooit voor mogelijk had gehouden....

Natuurlijk heb ik hier genoeg mensen om me heen die heel kritisch zijn en daar luister ik ook naar en neem daaruit dingen mee, soms hebben die dingen tijd nodig om in te dalen....

En inderdaad, als iemand dit over zijn man had geschreven, was iedereen over hem heen gevallen....dat zie ik zelf ook in en de hele situatie is verre van chique te noemen.

Tja, soms krijg je kinderen uit een relatie, terwijl daar de eerste scheurtjes al zichtbaar zijn, soms duurt het tijden voor je doorhebt dat het eigenlijk al een hele tijd niet lekker gaat...

En uiteraard heb ik hier niet alle details neer gezet, zou nogal een lang en verdrietig verhaal worden namelijk....mijn vraag was ook niet: Zou ik bij mijn man weg moeten? Die keuze heb ik, met of zonder nieuwe liefde, al een tijd geleden gemaakt.

X Nadien

Deel Deze Pagina