Man verliefd op iemand anders, wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama2ekeer, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Weljat, ga er eitjes onder leggen:$!

Ts, ik heb het met je te doen! Je bent al zo lief geweest!
    Ik zou vanaf nu toch echt de strakke hand eraan houden hoor, laat niet met je sollen.
    Sterkte meid:(

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Och jee, wat een verhaal..heel veel sterkte..

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal.
    Ik wens je veel sterkte dikke digi knuf!

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ja echt he fukcing bitch!, waar woont die collega dan pak ik haar grrrrr

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Precies. Alleen al hierom zou ik voor mezelf kiezen. Het is de 2e keer en het speelt al over een aantal jaren. Het is geen bevlieging ofzo.
    Ik snap dat je niet zomaar wilt opgeven voor de kindjes maar de kans dat deze vrouw een rol blijft spelen lijkt me erg groot.

6. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Wat een aannames. ;)

7. Metire

Metire Niet meer actief

hoe erg het allemaal ook is, is het wel erg makkelijk om die vrouw de b*tch te noemen.. je weet niet wat hij tegen haar zegt he.. het komt van 2 kanten.

8. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Hier ben ik het helemaal mee eens.
    ik ben van mening dat als hij verliefd op haar is , dat niet meteen betekend dat hij niet meer van jou houd. Verliefdheid is iets heel natuurlijks en kan ons allemaal overkomen, ook als de relatie goed is.
    Juist door hem te negeren jaag je hem bij je weg. Blijf vooral met hem praten.

9. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Hoe lullig het misschien klinkt, die vrouw is single en niemand verantwoording verschuldigd. Ik snap dat het niet leuk voor TS is maar haar partner is toch echt diegene bij wie ze moet zijn.

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja? Vind je? ;)

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    nee hoor, want dan sta je daar niet voor open. Dan zit er in je relatie al iets niet helemaal lekker.

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dit denk ik ook.... Meid, wat een ontzettend vervelende situatie. De timing is ook niet geweldig :(

Door de relatie te verbreken, wil niet direct zeggen dat je niet kiest voor de kleintjes. Soms is gelukkig alleen beter dan ongelukkig samen... Kinderen voelen dat vaak ook wel aan.

Heel veel sterkte de komende tijd!!

13. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie reacties , het is heel goed om eens te lezen hoe buitenstaanders hier over denken. En jullie hebben mij ook weer een boel stof tot nadenken gegeven. Ik heb in ieder geval zonder man vannacht prima geslapen, had verwacht dat ik niet zou kunnen slapen alleen. Nu horen of hij een beetje alles opeen rijtje heeft kunnen krijgen.

14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jij denkt dat je er veel verstand van hebt, maar hier sla je de plank goed mis :)

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Verliefd worden op iemand dat gebeurd je of je relatie nou wel of niet goed zit.

Echter wat doe je met dit gevoel is wel geheel aan jezelf. Ga je er in mee of niet die keus maak je zelf en niemand anders.

16. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ts, knap van je dat je je man de ruimte geeft. Ik zou denk ik contact zoeken met die vrouw en vragen wat haar intenties zijn. Of ze snapt dat ze een gezin uit elkaar haalt, en of ze ook snapt dat als jullie uit elkaar gaan, ze ook vaak met jouw kinderen zit. (Misschien schrikt haar dat af, probeer beheerst over te komen)
    Voor de andere vrouw is het vaak makkelijk, zeker als ze jou en de kinderen niet ziet en je man in zijn mooie kleren op de zaak zit, een beetje macho te doen.

Sterkte en kies voor jezelf, wat voor jou het beste is.

17. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    hij zit in ieder geval niet in zijn mooie kleren op de zaak, hij werkt bij de technische dienst van een slachthuis.... Macho doen daarentegen kan hij wel. Denk niet dat haar opzoeken werkt, ze weet precies wat hij thuis heeft, toen hij haar gelde om te zeggen dat hij voor zijgezicht koos zei ze ook dat hij de juiste keus maakte.

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

En dan is er verliefd worden en verliefd worden.
    Ook in een goede relatie kan iemand een 'crush' op een ander krijgen maar wilt er niks mee doen, en dan heb je de echte verliefdheid, dan wil je er wellicht wel wat mee doen.
    Zoals ik het verhaal lees wilt de man van ts toch meer.
    Ik zou hem zeggen: zoek eerst eens goed uit wat je echt wilt.
    Met haar leven of met mij.

Sterkte.

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wat een nare situatie! Die onzekerheid voor jou lijkt mij echt heel erg naar! Sterkte!

20. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk stoppen ze dan nu allebei met contact zoeken, dat lijkt me lastig als ze elkaar steeds tegenkomen op het werk, voor jou maar ook voor hem.

Wat een toestand meis :( Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt.

Deel Deze Pagina