Man verliefd op iemand anders, wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama2ekeer, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte zeg, wat verschrikkelijk moeilijk. Ik voel niet wat jij voelt, ik snap aan de ene kant heel goed dat je voor je gezin wilt vechten dat is ook erg belangrijk en hoop dat het goed komt. Aan de andere kant denk ik ook, hoe moet je hem nu nog vertrouwen, als dat gevoel voor elkaar al minder is kan het dan nog beter worden na zoiets, en wordt je daar uiteindelijk niet heel onzeker van.. en als je hem al ooit kan vergeven, wie zegt dat hij niet weer de fout in gaat. Je moet ook aan jezelf denken, je wilt voor je kinderen een gezin, maar ze gaan ook merken dat het niet goed loopt. Nogmaals hoop dat jullie er samen uitkomen maar ik zou er niet zo vergevingsgezind mee omgaan

2. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Lastige situatie zeg.
    Een verliefdheid kan een opvlieging zijn, maar in dit geval is het al een paar jaar aan de gang en ik denk zomaar dat dat bij je man niet over zal gaan. Hij heeft het contact van een paar jaar geleden weer heropend dus blijkbaar krijg je man haar niet uit zijn gedachten.
    Al praat hij er heel eerlijk over wat een positief punt is, ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je met hem doorgaat.
    Sterkte ermee.

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Sterkte ermee, hoop voor je dat jullie er samen uit komen.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen de openingspost gelezen..

Maar wat ik mij afvraag.. Je legt je hele toekomst in zijn handen... Maar wat wil jij?
    Laat je hem beslissen?

Bedoel het niet zo hard als het klinkt hoor! Leef oprecht met je mee.. Dit is ware horror!

5. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Ik hoop voor je dat hij snel een keuze maakt of jij anders voor jezelf kiest. Het lijkt me niet dat je hem ooit nog kan en zal vertrouwen.. ze gaan elkaar toch weer tegenkomen op het werk!

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Zij weet van zijn gezin hoor.....en van bezette mannen blijf je af punt!

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wat heftig. Vecht, praat, huil, maar doe het samen..
    Sterkte!

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje wat moeilijk.....

Alle adviezen zijn al gegeven..ik kan je alleen nog sterkte wensen.

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Heel veel sterkte en hopelijk krijgt hij het gevoel voor jouw terug.

10. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Inmiddels ben ik zelf ook op het punt beland dat het voor mij ook niet meer hoeft, mede door reacties hier en zijn reactie toen hij vanochtend thuis kwam na een nacht bij zijn vader te hebben geslapen. Hij is nu weer aan het werk vanavond probeert hij vroeg naar huis te komen en ik denk dat we dan maar gaan besluiten wie er vertrekt en hoe we het gaan doen met de kinderen. We willen het wel in goede harmonie doen, we zitten tenslotte de rest van ons leven aan elkaar vast. Dus als iemand nog tips heeft over scheidingen, omgangs regelingen e.d. ik hoor ze graag

11. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jeetje wat heftig. Ik hoop dat jullie goed kunnen praten en op goede voet met elkaar blijven. Heel veel sterkte met jullie beslissing.

12. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    jeetje wat vreselijk. wat een nachtmerrie! heb hier zelf geen ervaring mee, maar om mij heen wel gezien. het liep eigenlijk altijd uit op een scheiding, vroeg of laat.
    ik wens je veel sterkte, kracht en wijsheid toe. xxx

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ik vind het persoonlijk de verantwoording van de man, die heeft de relatie en die vrouw staat daarbuiten, dat ik dat persoonlijk niet zou doen is wat anders maar in principe staat deze vrouw erbuiten, zij heeft geen beloftes gedaan, zij heeft niets geen zorg / verantwoording binnen de relatie.

Ik vind het echt ontzettend klote voor je TS wat lijkt me dat vreselijk zwaar!!!

14. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Wat heeft hij gezegd dan vanmorgen?

Ik vind het wel een dappere beslissing. .
    Hij kan nu met dat mens verder. . Tot hij over een tijd ook weer op haar uitgekeken raakt en weer opzoek gaat naar spanning. ..
    Ik geloof dat als een man zijn verliefdheid boven zijn kinderen zet.. hij nooit tevreden blijft met iemand. .

15. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Poeeh heel veel sterkte.. Het zal een pittige periode worden voor je!

16. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik heb ervaring in scheidingen, zit er midden in. Een hell, niet aan te raden en ook niet iets wat je in een nacht moet beslissen.

Niemand hier op dit forum weet ook maar iets over jouw huwelijk, over de liefde tussen jullie, over jullie geschiedenis. Dus laat je nooit leiden door wat hier gezegd wordt.
    Op dit forum is de man vrijwel altijd de l*l, de klootzak, nooit meer te vertrouwen, wat een hondel*l.... maar jij kent hem als geen ander. Jij voelt dingen voor hem waar wij geen weet van hebben. Hij kan naar jou kijken op een manier die wij nooit gezien hebben.
    Kortom, wat wij zeggen is poep! Niet naar luisteren.

Adviezen zijn welkom, maar scheldkannonades of de aanmoedigingen om bij hem weg te gaan moet je negeren. Jij bepaalt wat goed is voor jou en de kinderen.
    Als hij wil vechten, waarom geef je dan op?

Niet nu al beslissen dat dit het einde is. Therapie heb ik nooit gedaan, maar dat was absoluut een goed advies geweest waar ik naar had willen luisteren. Mijn ex echter niet. Jouw man wil het wel. Pak het met beide handen aan zou ik zeggen.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Zo mee eens!

18. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Eigenlijk heeft hij helemaal niks gezegd vanochtend, dat is eigenlijk ook een punt waardoor ik er zo langzamerhand helemaal klaar mee ben. Alles wat hij zegt is een antwoord op een vraag van mij. Hij komt zelf echt met helemaal niks. En ik maak mijn beslissingen absoluut niet op basis van wat hier gezegd wordt, maar ze zetten me wel aan het denken

19. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Vind ik ook hoor, maar zij heeft ook schuld in mijn ogen.

20. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind je heel sterk overkomen ts, heel veel sterkte je komt er hoe dan ook wel!

Deel Deze Pagina