pfff wat een drama, erg jammer dat hij niet eens meer relatietherapie wil proberen! Jij hebt je best gedaan, geloof in jezelf. Heel erg veel sterkte!
Vind het zo erg voor je. Mijn ervaring is dat er toch spijt komt maar daar heb jij nu niks aan. Wat een ongelooflijk buteinde van het jaar. Heel veel kracht en wijsheid voor jou! !
Ach meid, wat een drama zeg...ik vind het serieus zoo erg voor je. Denk je zelf niet dat hij nu liefdesverdriet heeft om die ander? Misschien als over een tijdje, als het allemaal wat gezakt is, dat hij weer bij zinnen komt en zich realiseert wat ie heeft aangericht? Bedenk dat dat ook misschien nog een mogelijkheid is en wat je dan wilt doen. Maar ik vind het echt bagger voor je zeg...heel veel sterkte.
wat rot voor je zeg ik heb het ook meegemaakt en inderdaad jaren geprobeerd om er het beste van te maken en om vrienden te blijven en letterlijk gekropen voor mijn ex zodat we "overeen "konden komen maar geleerd dat een vrouw inderdaad niet met zich mag laten sollen.je verdient beter,zeker weten,en hoe moeilijk het nu ook lijkt,je komt er sterker én gelukkiger uit als het probeert als een nieuwe start te zien.klinkt onmogelijk nu maar het kan echt wel.in elk geval denk ik aan je en voel je maar niet te eenzaam things can only get better....
Ik denk niet dat ik nog zou willen samenzijn met iemand die zo onzorgvuldig omgaat met iets heel kostbaars: mijn liefde voor hem en ons gezin.
Ontzettend veel sterkte gewenst meid voor jou en je kindje. Uit eigen ervaring weet ik hoe het is om te scheiden maar ook hoe het daarna is en dat is in mijn geval geweldig veel beter al zag dat er tijdens het hele gebeuren niet naar uit. Dikke knuffel en denk goed aan jezelf!
Als hij therapie niet wil proberen en zo makkelijk zijn gezin aan de kant schuift, is 'ie heel wat 'titels' waard. Eikel... Veel sterkte meid, hoop dat je snel de kracht vindt om er iets moois van te maken samen met je kindjes!
Dank jullie voor alle reacties, nu is het inderdaad nog moeilijk om te geloven dat het ooit beter/ minder pijnlijk gaat worden. Wel een voordeel dat de kinderen nog jong zijn, over een tijdje weten ze hopelijk niet beter...het vervelendste is dat we geen van beiden alleen dit huis kunnen betalen dus die moet nu in de verkoop. Dat wordt het grootste probleem nu
Heel normaal dat je dat nu niet kan geloven voorstellen,je zit er net middenin. Er komt zoveel op je af ook wat je zegt qua huis en spullen. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt waar je terecht kunt met je gevoelens. Ik had een vriendin waar ik alles bij kwijt kon en dat hielp me enorm. Nogmaals veel sterkte en niet alles hoeft in 1 dag geregeld te zijn he?
Jeetje wat erg Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en de tijd die komen gaat! Heb je mensen om je heen die je steun kunnen geven?
Jeetje meid...heel veel sterkte hoor!! Wat een rot begin van het nieuwe jaar. Geen idee of je in de buurt woont, maar als dat zo is mag je (inclusief kids) je hart komen uitstorten hoor...
Mama2keer wat betreft huis en regelen ben ik nu ervaringsdeskundige. En behalve praktisch mag je me natuurlijk ook voor spuien pb'en
Nou hier zakt mijn broek van af. Ik heb zelden een getrouwd stel gezien die zo'n haast hadden in het nemen van een besluit over hun huwelijk, terwijl er kinderen in het spel zijn. Sterkte de komende tijd. Dat ga je nodig hebben. Ik hoop dat jullie beseffen dat dit niet eventjes te regelen is. En voor de kleine hoop ik dat haar papa en mama gaan vechten voor wat het waard is.