Heel veel sterkte!. Leuk is anders, maar je komt er uiteindelijk sterker uit. Hopen dat jullie het inderdaad goed kunnen regelen voor de kinderen knuf
Hard,maar beter zo ook. Dingen uit het verleden moet en mag geen reden zijn om zulk gedrag te vertonen. Ik wens je veel kracht en sterkte nogmaals. Je komt hier echt sterker uit!
Sterkte meid! Ik wil niet steeds de discussie aanwakkeren, maar ik wil toch het vplgende erover kwijt. Bij mijn ouders was er de laatste 10 jaar van hun huwlijk continu gedoe en ruzies, ik was opgelucht toen ze eindelijk uit elkaar gingen. Het is gewoon niet per se t beste voor de kinderen om bij elkaar te blijven. En vechten tot het einde ook niet, want dat heeft mijn moeder gedaan (met de allerbeste bedoelingen), ze is nu een gebroken mens en mn broertjes hebben er een behoorlijke knauw aan over gehouden.
Mee eens! Soms ben je beter af met een scheiding en worden de kinderen ook rustig want die merken echt wel dat er wat speeld ook al zijn ze klein.
Sterkte meid. Je komt over als en hele sterke vrouw en jij en je kindje gaan het redden. Je Verdiend een goede man.
Maar waarom blijf je hier dan op hangen? Elk verhaal staat op zichzelf. De mijne zijn ook gescheiden maar als ze de juiste hulp gezocht hadden, hadden ze nog bij elkaar geweest omdat ze nu ook weer heel gelukkig samen zijn. Dan had het ons trouwens heel wat ellende bespaard gebleven. Maar ik denk niet dat ts zit te wachten op zulke verhalen. Ze wil niet horen dat mensen het later als fijn ervaren hebben dat hun ouders zijn gescheiden of juist niet. Ts zit er nu midden in een het is haar eigen keuze niet. Iedereen wil denk ik werk gelukkig zijn en blijven met de vader van hun kinderen zolang dat mogelijk is. Dan is dit een hele zware tijd en week ze echt niet horen dat het soms beter is uit elkaar te gaan. Ts heeft geen keuze, haar man is verliefd op een andere vrouw... Niet dat ze dus al jaren ruzie hebben zoals jouw ouders bijvoorbeeld.
Niet om het een of het ander, en zeker niet negatief bedoeld maar ook bij stil gestaan dat er naar buiten toe 'mooi weer' gespeeld kan worden? Ik kreeg 3,5 jaar geleden ook het verwijt dat ik niet zou vechten voor mijn relatie. En dat er toch een kind in het spel was. Ik kwam er tijdens mijn zwangerschap achter dat mijn ex met andere mannen/vrouwen aan het rotzooien was, heb hem een kans gegeven (niet aan de grote klok gehangen) werd sinds de zwangerschap ook lichamelijk mishandelt, daarvoor alleen geestelijk het heeft mij na het uit elkaar gaan 1,5 jaar gekost voor ik hierover openheid van zaken durfde te geven! Naar de buitenwereld wordt die openheid vaak niet gegeven, ook niet na het uit elkaar gaan. Simpelweg omdat mensen te snel oordelen, je zult het wel uitgelokt hebben, hij gaat het niet voor niks ergens anders zoeken etc. Als ik het verhaal van Ts lees dan is de vorige keer rond het begin van de zwangerschap geweest: 9mnd zwanger + 11mnd is bijna 2 jaar afrondingen meegenomen 22mnd zeg je makkelijker 2 jaar. Moment van erachter komen etc. Vind persoonlijk dat Ts wel degelijk alles geprobeerd hebt, relatietherapie werkt alleen als je het beide wilt en er volledig achterstaat!