CLEVELAND - Een Amerikaanse vrouw van 136 kilo heeft haar vriend van 54 kilo doodgedrukt doordat ze op hem ging zitten. Het stel had ruzie toen Mia Landingham dreigde op hem te gaan zitten. Ze had niet gedacht dat Mikal Middleton-Bey er dood aan zou gaan en heeft spijt betuigd tegenover de rechtbank. Ze hadden samen drie kinderen. De rechter veroordeelde de vrouw tot een voorwaardelijke celstraf van drie jaar en een taakstraf van honderd uur. De famile van de man is boos over de uitspraak.
eigenlijk moet ik best hard lachen toen ik het las Heel erg natuurlijk voor die kinderen en zijn familie..!!
Haha,hier gelukkig nog nooit wat gebeurd.. Ik weeg zelf(door omstandigheden) nu 127 kilo en mijn vriend zo 74..Heb zelf vroeger altijd 78 gewogen.. Maar hij leeft nog steeds!!gelukkig maar zeg!!
ik vind de straf wel laag inderdaad, hij is wel dood en ze deed het bewust, bewust van de consequenties of niet, de kinderen zijn wel hun vader kwijt en de ouders een zoon en ze komt weg met een taakstraf.
Hmm, ik zei voorheen (toen ik nog zo dik was) ook wel eens als geintje 'hee moet ik eens op je gaan zitten' als iemand me irriteerde. Maar dat krijgt zo toch een hele andere betekenis
jeetje, wat een idee... Ik ben zelf ook aan de maat, maar heb wel een potige vent die wel tegen een stootje kan (gelukkig maar) maar zonder gekheid, is toch echt doodslag!
Wat erg Vind de staf trouwens wel laag. Hoe je het ook went of keert ze heeft hem vermoord, ze ging expres op hem zitten, of ze nou de consequenties daarvan inzag of niet
vind het niet te laag..... moeten die kinderen hun moeder dan ook echt nog kwijt? En waarschijnlijk heeft ze echt wel spijt en moet ze hier maar mee leven dat ze dit gedaan heeft.
Ik moest in eerste instantie ook wel een beetje lachen. Deed me denken aan de Nutty Professor, die ook in een droom een vrouw platdrukt in het zand. Maar wel triest dat dit soort dingen gebeuren natuurlijk....
Ze zeggen niet hoe zwaar de vrouw in kwestie is. Maar als t n beetje taakstraf is is dat misschien nog wel een fikse straf voor dr ook! Ik weet wel dat toen ik mn eerste 10 Kg kwijt was echt verbaast was over hoe veel makkelijker alles nu gaat en kan me voorstellen hoe dat de andere kant op dan is! OH OOPS! Ik had niet goed gelezen en zag het gewicht staan toen ik t mn man voorlas. 135 is toch eigenlijk nog niet zo heel veel dan (even bedenkende dat ik zo'n 4 maanden terug 96 woog)... Ik dacht aan minstens n 2 voorop!
Toen ik hoogzwanger van Ilse was, woog ik ook zoveel... nu gelukkig weer gewoon 70 kg (stiekem de december kilo's negerend) Maar goed dat ik niet per ongeluk op iemand ben gaan zitten
Bijna 140 kilo staat in dit stukje op een andere site: FOK.nl / Nieuws / Vetlap verstikt man door op hem te zitten / FOK!frontpage
Oh my god In eerste instatie toen ik titel zag begon ik hard te lachen Ben zelf ook 113 en hopelijk gaat dat gauw veranderen en zit ik ergens in de 80 . En vriend is 82 kilo,heb ook wel is gezegd ik ga je pletten maar dat meen ik niet echt Maar het is in ieder geval niet normaal wat er gebeurt is .