man verrassen maar hoe??

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Kook je nooit dan, omdat je zegt dat je niet kan koken? een receptje uit een kookboek (of via internet) kan toch niet misgaan? Ze hebben tegenwoordig van die pakjes kruiden (bv ovengeheimen, schotels, etc.) die je kan maken. Erg lekker ook en makkelijk te maken.

hoop dat de ha wat voor je kan betekenen. sterkte

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    tja misschien eens jezelf afvragen waarom je geen behoefte meer hebt in intimiteit? kan me voorstellen dat alles dan niet zo lekker loopt.. misschien voelt je man zich wel niet meer geliefd door je en dan kan je vanalles gaan bedenken om te doen maar denk dat het dan niet wat word..... je kunt toch een gezellig avondje maken met kaarsjes aan.. zelf wat leuks aan trekken en je opdoffen... hem laten voelen dat je hem lief vind en aantrekkelijk... hem zoenen en aanraken... hoeft echt niet persee keiharde seks te zijn ofzo.... knuffelen en zoenen kan ook heel intiem hoor....

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hoe komt het dat je je zo voelt?

Je kindje? Je relatie? Je geldproblemen?
    Op deze manier ga je er aan onderdoor.

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik kan morgenochtend de HA wel bellen maar die zit meestal nogal vol. Zal deze week niet meer terecht kunnen hoor.

Intiem zijn kan op veel manieren, dat weet ik, maar zelfs zoenen heb ik gewoon geen zin meer in. Ik voel me gewoon onwijs klote en moet er alles aan doen om niet te gaan huilen. We hebben hele veel financiele problemen die nu niet in onze handen liggen en hebben daardoor veel problemen.

Ik heb al vaak mijn gedachtes en gevoel op papier gezet maar nu kan ik het niet eens meer omschrijven.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    meid,morgen even naar de huisarts gaan,misschien kun je iets krijgen wat je tijdelijk ondersteund totdat je kan praten met iemand.
    Wees eerst maar eens lief voor jezelf .

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Als je de nood aangeeft mag je vast wel tussendoor..probeer het maar gewoon.

als je van je af wilt praten wil ik je ook best mijn telefoonnr geven dan bel je vanavond gewoon. ;)

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Je kan in ieder geval proberen zo snel mogelijk een afspraak te maken, gewoon aan de telefoon even aangeven dat het echt niet meer gaat en je heel graag zo snel mogelijk hulp wilt. Lukt het deze week niet meer, dan misschien maandag...

Over dat huilen: Waarom doe je je best om dat op te houden? Je hoeft je toch niet groot te houden voor hem? Ik denk juist dat het heel erg oplucht om gewoon eens bij hem uit te huilen en misschien komen daar juist wel hele goede gesprekken uit voort.

Ik zou gewoon proberen je gedachten op papier te zetten, ook als dat heel moeilijk is. Als je straks hulp krijgt, zal je dat toch ook moeten doen, dus kijk gewoon hoever je komt!

Ik snap dat je er heel erg tegenop ziet om wat te gaan doen, ik ken die negatieve spiraal wel waar je in terrecht gekomen bent. Toch is de enige manier om daar heel bewust uit te stappen en tóch iets te gaan doen waar je misschien niet zo'n zin in hebt. Achteraf blijkt het dan vaak toch wel heel gezellig/goed geweest te zijn! Denk aan een dagje naar het strand, een middag samen zwemmen, schilderen, een flinke wandeling, etc. Er is vast wel iemand die even een paar uurtjes op wil passen, desnoods breng je de kleine een weekendje naar opa en oma? Dan hebben jullie alle tijd om rustig te praten, bij te slapen en leuke dingen te doen.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    He bah Skatjuh, echt alles stapelt zich bij jullie op he :(

Wat betreft je man verassen;

- Als de kleine man in bed ligt samen douchen, elkaar lekker inzepen kan heel ontspannend zijn en het hoeft echt niet altijd op seks uit te draaien hoor. - nog beter spring als verrassing bij hem onder de douche wanneer hij het niet verwacht.
    - Weet niet of je eerder thuis bent dan je man maar anders overal kaarsjes aanzetten en jezelf leuk aankleden, misschien een lasagne in de oven? (kan je kant en klaar kopen maar anders zelf maken als het lukt)
    - Met zijn 3tjes (of 2tjes) lekker gaan wandelen op het strand of in het bos.

Vast wel ideeen die al langs zijn gekomen maar soms zit het em echt in de kleine dingen. Succes!

9. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    beste TS: uit jouw reactie lees ik dat er op dit moment een heleboel op jouw/jullie bordje ligt wat je niet (meteen) op kunt lossen... Ik denk dat het goed is om erin ieder geval samen voor te gaan zitten om af te stemmen hoe jullie de komende periode ingaan. Ik schat het nl zo in dat je man nu op dit moment verrassen geen blijvende oplossing is. Probeer vooral SAMEN te gaan werken aan jullie problemen/relatie

10. skatjuh87

tja lief voor mezelf, ik moet nog een poosje werken en moet vanavond van alles regelen. Ik heb al tijden geen tijd meer voor mezelf gehad.

En morgen wil ik best de HA bellen maar ben bang dat ik niet zo snel terecht kan. Pff wat een rotzooi

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hmm ik denk dat zelfs de ovengeheimen niet helpen, meid jij zit er gewoon helemaal doorheen, morgen gewoon ha bellen en vertellen hoe je je voelt, vast wel dat je tussendoor mag komen.
    En dat huilen! Gewoon even lekker laten gaan en zoals hierboven wordt gezegd, van huilen kunnen er goeie gesprekken komen.
    Heb je er wel eens met je man over gesproken hoe rot je je voelt?
    dikke knuff

12. skatjuh87

ik ben altijd eerder thuis, werk thuis namelijk hihi. Maar dat is wel een idee idd. Gewoon het gezellig en knus maken in huis. Eens kijken wanneer dat gaat lukken.

Tranen binnen houden lukt me niet wanneer ik bij hem ben, maar moet wel op m`n werk. En dat is juist vaak moeilijk.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    maar als je gaat huilen bij hem, komen er dan geen gesprekken op gang? vraagt hij zich niet af waarom je huilt?

het gezellig maken is voor jezelf mischien ook al fijn.

14. bereke

bereke Niet meer actief

Inderdaad!

En morgenvroeg huisarts bellen en zeggen dat de nood écht hoog is!

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Denk dat het dan heel goed zou zijn om zeer binnenkort eens tijd voor jezelf te maken! Gewoon zorgen dat je een dag/avond alleen bent of in ieder geval er niet voor iemand hoeft te zijn (man op zoontje laten passen!) en lekker doen wat je leuk vindt. Weet dat het soms heel moeilijk kan zijn om tijd vrij te maken, maar af en toe iets voor jezelf doen is wel heel belangrijk...

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hmm en als ik het zo lees een 'to-do-list' maken? :p

- Huisarts bellen
    - Gesprek met een hulpverlener
    - Leuk dagje/avondje plannen met man
    - Gevoelens op papier zetten
    - Dagje/avondje voor jezelf plannen

Denk echt dat je hiermee al een eind opweg bent! Is in ieder geval alles wat jij op dít moment kan doen...

17. skatjuh87

er komen wel gesprekken maar we slaan op een gegeven moment allebei dicht. Mijn man eigenlijk al vanaf het begin. We weten dat dit zo blijft zolang de problemen niet opgelost worden, en dat ligt niet in onze handen. We zijn afhankelijk van een ander en dat maakt het niet beter.

Mijn man weet wel dat ik er doorheen zit, maar niet hoe erg denk ik. Ik blijf negatief denken en daar baal ik van. Maar weet ook niet hoe ik het anders moet doen

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    tja positief denken, maar dat is et um natuurlijk dat lukt dus niet. Jammer dat de gesprekken niet soepel verlopen. Helemaal lastig dat jullie afhankelik zijn van een ander..Is er geen familie die jullie een beetje kunnen helpen?

En idd tijd vrij maken voor jezelf is ook heel belangrijk. Iets doen wat jij leuk vind, waar je wat energie en ontspanning uit kan halen. Heb je dat?

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    eigen tijd krijg je niet, eigen tijd moet je claimen

20. skatjuh87

Familie helpt ons zeker wel maar die kunnen niet alle problemen oplossen. Dat zullen we echt zelf moeten doen en met de persoon die dit veroorzaakt. De gesprekken lopen erg stroef, omdat ik niks meer kan hebben. Doe nu mijn best om niet boos te worden op mijn man maar hij is veel te laat thuis ( heeft een afspraak om half 6 ). Zelfs dat soort dingen kan ik boos om worden, terwijl het zijn eigen pakkie an is.

En echt een hobby heb ik ook niet eigenlijk. Momenteel krijg ik alleen onstpanning door te slapen, en zodra ik wakker ben begint alles weer opnieuw.

Deel Deze Pagina