man verrassen maar hoe??

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

dat zal hij nooit doen, hij laat altijd iets van zich horen. En hij rijd zelf niet. Hij had al 1,5 uur thuis kunnen zijn.

2. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    ha meid ben net je verhaal aan het lezen en zou inderdaad naar ha gaan en een goed gesprek met je man voeren goed praten en snap best als jullie alles tegen hebben dat het niet altijd leuk en en ook zwaar is voor jullie en voor je relatie maar als jullie relatie goed is kunnen jullie de rest ook samen aan samen sta je het sterks. en ik zou me ook druk maken als hij al thuis had moeten zijn en je hem niet te pakken krijgt zou ik me ook zorgen maken

3. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    #103 draga, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
    Ik zie dat je baby 4 maand is.
    Misschien heb je wel last van postnatale depressie?
    Ik vind het heel erg voor je dat je je zo slecht voelt. En uit je reacties valt me een beetje op dat het 'probleem' meer bij jou ligt.
    En dat bedoel ik niet aanvallend ik denk dat je echt naar je huisarts moet gaan en zeggen dat het ZEER belangrijk is. Dan kun je vast wel tussen door. IK hoop dat je snel hulp krijgt want zo gaat het echt niet goed. Veel sterkte met je situatie, meid.
    En ik denk dat je man al blij is met een knuffel en een zoen. Gewoon laten voelen dat je van hem houd en dat je wil vechten voor je relatie.

Sterkte meid. En zoek alsjeblieft hulp

4. Alita

Alita Niet meer actief

dan heb je het verkeerd begrepen hoe ik het bedoel...

Soms vindt ik dat er erg snel als het even tegenzit gelijk naar een ha moet om diagnoses te stellen....
    Ik bedoel iedereen heeft wel eens een mindere periode in zijn leven toch?

Ik bedoel het heel voorzichtig he

5. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hoe is het meis.. Is hij al thuis??

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ja maar als je echt op bent en gewoon niks meer kunt opbrengen lijkt het mij wijs om toch eens naar de huisarts te gaan. Die kan dan nagaan of het gewoon een wat mindere periode in je leven is of dat het toch iets meer is. Beter een keertje teveel naar de ha dan te weinig vind ik. En dat geldt niet alleen voor lichamelijke problemen... . Stel dat het een pnd is, is het belangrijk dat die niet te lang blijft aanslepen.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Maar goed, nu wijken we wel af!

Ik hoop dat je man snel thuis is Skatjuh!

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey meid, hoe is het nu? Al wat gehoord? Hoop het wel....
    Ik vraag me af wat er toch allemaal aan de hand is bij jullie thuis dat jullie het zo moeilijk hebben. Wat is er aan de hand met je man dat hij sommige dingen niet kan?

Hoop dat je morgen echt de HA gaat bellen en je misschien alvast een beetje je hart kan luchten bij hem/haar als voorbereiding op de psych.

Sterkte!

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik hoop dat je man snel thuis is

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik zie dat je een practig mannetje heb van 4 maanden , jullie kunnen toch heerlijk rondje in het bos gaan wandelen
    probeer samen met je man daarna pannekoeken te gaan maken en gewoon dan op de bank filmpie kijken
    ik denk dat je zo erg negatief bent dat je ook echt je jezelf tot iets moet dwingen , mischien zal je daarna merken dat het toch posi uitvalt
    ik weet ik ding zeker
    hou je deze houding, gaan jullie opzeker uit elkaar
    en wil je dan je kindje zonder papa of mama laten opgroeien ? meid vecht ff ertegen en doe je best
    ik weet van een pnd is en je moet er ook echt wel zelf wat van maken want een ander doet het echt niet voor je

trouwens van die tent in de tuin vond ik hillarisch
    heb het meteen hier geopperd maar werd aangekeken of ik gek was...

schrijf een brief aan je man en vertel heo je je voelt anders gebeurt juist waar je zo bang voor bent
    mischien kan die een brief terug schrijven en komenjullie uit die negatieve situatie
    wat je kleintje ook heel goed aanvoelt!

11. Mayon

Mayon Niet meer actief

Idd Bo 2008, Als je kind 4 maanden is kun je ook s avonds nog wel wandelen, voor het geval de TS zegt dat ze overdag geen tijd heeft. Als haar man tenminste thuis is s avonds..

Of nee, TS is moe om half 8.. Dit wordt niks. Wat kunnen we anders nog verzinnen?? Wil graag helpen..

Pannenkoeken ook goed idee! Dat heb je na 1x onder de knie en kost geen drol. En iedereen lust het wel denk ik!!

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Haha dan heb je mijn pannenkoeken nog niet gezien lieverd:p

13. Mayon

Mayon Niet meer actief

:):) Sorry, ik meende het! Terwijl ik ook niet echt goed kook ofzo. Hihi hoezo eigenlijk... Zwart??

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wahwah die pannekoeken nou ja me dochter eet ze idd geval dus zulle wel goed zijn ..toch?!

ik denk dat je de titel moet veranderen in dit topic
    niet hoe je je vriend kan verrassen
    maar hoe je jezelf kan verassen
    door eerst eens tijd voor jezelf te maken
    echt meid tijd kan ook zijn zoals je in bed ligt voor je gaat slapen een ontspannings oefening doet
    en als je wakker word ook
    je zit in een energieleven ZERO!
    dus hoe je het ook bekijkt je moet tijd voor jezelf maken

hoe doe je het eigelijk met je zoontje? kan je hem wel normaal aandacht geven? gaat de zorg wel goed?
    vind het een beetje eng klinken als ik je zo lees
    en ik bedenk me dat je er alleen voor staat zowaar en je hebt een kleine
    kom je wel buiten met hem? ect ect
    ben je overbezord of juist niet?
    hoe is dat?

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij schrijven elkaar geregeld een kaartje (ik begin dan wel)
    daar zet ik gewoon mijn gedachtens op, en hoeveel ik van hem hou.
    je kan wel zeggen ik hou van je, maar doe je dat echt of zeg je het uit gewoonte. daarom schrijf ik het hem vaak en een kaartje heb je al voor 50 cent.
    soms zitten we tegelijk online en dan stuur ik hem via msn een kus.
    en idd lekker tegen elkaar aan zitten, even knuffelen gewoon samen op de bank, glaasje drinken (met of zonder alchol) .
    weet je wat het probleem is als je geen fut heb dan doe je ook niks, maar soms moet je juist wat doen om weer wat energie te krijgen uit de sleur komen

en geloof me ik weet waar ik het over heb (gronisch moe door ziekte) en soms duik ik er savonds tegelijk met mijn uk in even een uurtje de ogen dicht lekker warm douchen (wij kunen niet samen douchen hij douched kou en ik heet) en dan gewoon samen zijn.

oja en als je met elkaar praat tv en radio UUT, geen computers geen telefoons en ga aan de eettafel zitten dan ben je gedwongen te luisteren.

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Daar gaat het niet meer om volgens mij. Het probleem bij TS ligt veel dieper, waar wij haar op moment niet kunnen helpen.

Ts, Ik vind het enorm triest om dit allemaal te lezen, ik hoop dat je snel hulp vind en dat je weer wat moed krijgt.
    Probeer positief te blijven, doe het ook voor je kindje... want hij is het waard om een vrolijke mama en papa te hebben.

Sterkte!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

die geef ik me man altijd....hhaha de zwarte ...

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

het gaat erom dat ze gewoon naar de ha moet morgen ochten den het smoesenboek achterwege moet laten
    doe het voor je kind en vooral voor jezelf !
    een spy zal ook opdrachten geven zoals rondjes lopen of wat dan ook wat maar ontspanning geeft!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sorrie beetje gebrekkig NL maar moest ff snel typen

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Of vast in de pan,Of er zitten allemaal gaten in, of te dik, te dun, niet helemaal klaar of te klaar:p

Haha voor de rest kan ik gewoon koken maar pannenkoeken haha dat kan ik echt niet haha!

Deel Deze Pagina