oh wat fijn om te lezen, hoop dat je vandaag een leuke dag hebt! Dit is toch al een stapje in de goede richting. Heb je de ha nog wel gebelt vandaag?
Huh?? Je zult me ws verkeerd begrepen of geïnterpreteerd hebben.. Was niet zo bedoeld, zat reuze in spanning waar je man was juist!! Maar geeft niet meid, heel fijn dat het beter gaat en ik hoop dat jullie verder ook samen uit de problemen komen.
Dat kwam uit dat ene berichtje van je (waarop ik toen via quote reactie gegeven heb) toch uit niet naar voor moet ik zeggen . Maar goed, da's totaal off topic dus hier houdt het ook op... .
Ja hoop ook dat jullie binnenkort een leuke tijd hebben. Klinkt cliché, maar toch waar: na regen komt zonneschijn! Good luck!
Samen een goedd gesprek aangaan is denk ik het beste en zorgen dat je samen je leven op orde krijgt en veel liefde dan komt alles goed
skatjuh, ik snap je uitleg. Ik vind het erg naar voor jullie dat jullie in zo'n situatie zijn terechtgekomen. Gelukkig dat jullie wat hebben kunnen praten en dat je man ook wel zijn best wil doen. Heel veel plezier gewenst morgen!