fijn al die zieken doe een moord voor een nacht doorslapen

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik heb er ondertussen alles voor over om een nacht door te slapen, sinds zondag een zieke man, en sinds vrijdag een ziek kindje en die laatste is nu sinds gisteren naast de diarree ook aan het spugen eerst vanmiddag alles kunnen wassen alles zat onder nu om kwart over 11 werden we wakker had die gespuugd in zijn bedje alles onder, inmiddels alles weer schoon ook hijzelf was in de wasmachine en bed verschoond en kleine ligt er weer in , nu ben ik alleen klaar wakker, en man slaapt gewoon.

bah heb er de balen van wil mooi weer en een beter kind en man.

ben helemaal klaar met poep spuug koorts en snot.

jochie is nu leeg hoop dat het goed gaat nu vindt het toch altijd wat eng dat spugen in bed

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Beterschap voor je mannen.

Ik herken het. Eerst mijn dochter griep, een paar dagen later mijn man en Julian was ook een klein beetje ziek.

Ik hoop voor je dat ze snel beter zijn.

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ik herken het helemaal. Hier een klein jongetje wat al sinds zondag ziek is, en nog steeds niet koorts vrij is. zucht ik wil weer gewoon weer eens naar mn werk. Ik kan geen dora of diego meer zien. Ik hoop echt dat die kleine nou eens opknapt.

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik ben aan het werk geweest vandaag maar kan inmiddels geen kots meer zien of ruiken en heb het gevoel dat ik mijn ogen niet meer open kan houden.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina