Het is zover -_-'

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door DarkAngel25, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Vol trots vertel ik al weken dat mijn dochter al een tijd in het grote bed slaapt. Nog trotser vertel ik daarbij dat ze echt niet uit bed komt, en netjes wacht tot papa of mama boven komt.

.......tot vandaag.......

Ze lag in bed... ik loop naar beneden, kijk op de babyfoon...kind weg -_-'

Ze stond bij haar deur, die ze gelukkig nog niet open krijgt. Wat doe je hier tegen? Continue naar boven lopen en terug leggen?
    Mijn dochter heeft nog een slaapzak aan, dacht dat helpt vast ook mee, maar niet dus.

Tips zijn welkom!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ik roep meestal na 5 minuten ofzo, dat hij in zijn bed moet gaan liggen.

Maar als het van dat vervelende uittestende gedoe is, dan negeer ik het.
    Hij gaat vanzelf wel weer in zijn bed liggen

Ik ga echt niet elke keer heen en weer lopen:p

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja dus wel steeds terug leggen

Bij onze jongste ook echt vaak moeten doen...maar uiteindelijk had hij door dat hij toch echt moest blijven liggen.

Kost even wat inspanning...

Soms bleef ik in de gang wachten...dan kon ik hem gelijk weer terug leggen.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja, net een poging uit bed gaan geloof ik... BAM daar lag ze naast t bed. Ze slaapt er al in sinds oktober.. en dan nu ineens eruit gaan...

5. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Ik heb haar in het begin wel 100 keer terug moeten leggen, maar nu is het knoppie om en weet ze dat het niet de bedoeling is en dat ze heel fout bezig is als ze er toch uit komt (en volstaat 1 x terugleggen dus).
    Ik denk dat het vanzelf minder spannend wordt om er uit te klimmen en dat ze moeten leren met hun 'vrijheid' om te gaan.

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier ook een tijdje gehad, ik liet het, ze vond zelf de weg terug naar bed. Nu komt ze nooit dr bed uit, zelfs niet als ze wakker word, ik moet dan eerst haar kamer in.

7. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik deed dan niks. Kamer volledig kindvriendelijk. Geen slaapzak aan. Na wat gerommel, kroop ze altijd gewoon in bed. Ze heeft wel een keer van alles uit een la getrokken, maar ja, niet gevaarlijk ofzo, en het was puur in de eerste week dat ze in een open bed sliep (15 mnd was ze toen).
    Ik snap ook niet helemaal waarom sommige kinderen niet uit hun bed mogen komen? Hier ging ze 's ochtends juist even zelf spelen dan, ideaal!

8. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hij gaat regelmatig zijn bed uit.
    Als ik hem op bed leg voor zijn slaapje gaat hij vaak nog even spelen, gaat dan zelf weer op bed liggen.
    En 's ochtends gaat hij als Sam(zijn slaaptrainer) nog niet wakker is ook lekker spelen.
    Kamer is kindvriendelijk, en de deur krijgt hij niet open

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Zolang ze niet probeert om de trap af te komen, of vervelend te doen: laten gaan. Ik heb mijn dochter ook weleens slapend bovenaan de trap aangetroffen. Weer terug in bed leggen en klaar :) Het houdt vanzelf een keer op.

Deel Deze Pagina