Hoi, Ik heb 2x per maand echt goed last van schuldgevoelens. Ik had een waardeloze ongeplande zwangerschap, zwangerschapsdiabetes, 3 dagen te vroeg gebroken vliezen, 3.2 weken te vroeg geboren zoontje, bezorgde bevalling, fouten ziekenhuis rondom de bevalling en erna ook, neonatologie voor 8 uur, slecht lopende en bezorgde eerste 3 weken, papa geeft per ongeluk een verkeerde fles (opvolgmelk 3 van me dochter). Daarna 3 weken huilbaby, nu aan de pepti wat goed gaat en hij groeit goed. Maar ik heb soms het gevoel dat ik de enige ben, en dat ik alles rond mijn bevalling fout heb gedaan. En dat het mijn schuld was. Ik zou het fijn vinden als er hier moeders zijn die hetzelfde gevoel kennen en wat jullie er weer bovenop heeft geholpen? Mijn ventje is nu zo lief en vrolijk met 6 maanden, daar maak ik me geen zorgen meer om. Maar het schuldgevoel blijft. Help mij met jou verhaal/ervaring, dat is wat de psycholoog mij als advies gaf. En geloof me, ik ben je/u hier al bij voorbaat heel erg dankbaar voor.