Disappeared (TLC)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Edge, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wie kijkt hier ook weleens naar een vraagt zich dan ook af of de personen waarover het gaat gevonden zijn?

Ik vind het toch altijd gek hoor, zomaar opeens weg en niemand die weet waar je bent en/of wat er gebeurd is. Doodeng.

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik kijk het ook altijd en vind het ook bizar!
    Laatst was er 1tje die zelf na een ruzie vertrokken was en pas 8 jaar later terug kwam!! Bah!!
    Ze vertellen wel hoe het momenteel met de zaak gaat he, maar ja hoe verder zullen we waarschijnlijk nooit achter komen helaas!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Maar vaak is dat ook al van een paar jaar geleden. Ik snap niet dat je dan bij wijze van, flierefluitend weer terug kan komen lopen na 8 jaar. Jeetje, al die tijd zit iedereen in de rats!

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ja idd!
    Ja die vrouw wat ik zei dat de familie beter af was zonder haar en is weg gegaan, maar gebruikte ook niet meer haar telefoon/bankrekeningen ed.. Dus de fam dacht echt dat ze dood was. Tot ze na 8 jaar zag dat ze nog steeds vermist werd en de familie hun verdrietige verhaal op tv vertelde, toen dacht ze o ik zal maar eens bellen! Pfft het zal je gebeuren!!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje mina zeg. Ik zou me echt rot schrikken als iemand die ik ken zo weer binnen komt wandelen / me opbelt.

Ik zag er van de week eentje over een jongen die een paar dagen vermist was, toen hebben ze een briefje gevonden waarop stond dat ze beter af waren zonder hem en dat hij een lafaard was. Ik hoorde zijn moeder toen praten en die was gewoon helemaal stuk, zo erg! Ze denken dat hij misschien in het Israƫlische leger zit, maar geloof dat hij tot op de dag van vandaag nog steeds vermist is. Weet even zijn naam niet meer, maar misschien heb je die ook wel gezien toevallig. Stamt al wel uit 2005/6.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik kijk het ook altijd, maar dan op Discovery ID ( vind dat soort programma's erg 'leuk' ).
    Maar Disappeared vind ik zo frustrerend! Ik wil weten waar die mensen zijn, grrrr.

7. Fransa

Fransa Niet meer actief

als het al een oudere aflevering is kun je natuurlijk altijd de naam googelen. Volgens mij worden er in de VS wel websites enzo bijgehouden met zulke zaken. Daar vind je dan vast wel de meest recente informatie...

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb ook gegoogled op die jongen waar ik het hiervoor over huad, maar hij was nog steeds missing volgens de gevonden resultaten :( .

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik kijk het ook altijd via Discovery ID.. lijkt me verschrikkelijk als iemand die ik ken vermist is :(

10. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik kijk dit programma ook wel eens op ID Discovery, heb ooit een aflevering gezien over een heel gezin wat verdwenen was. Vader moeder en twee kleine kinderen. Erg indrukwekkende aflevering, volgens mij zijn zij nog steeds niet terecht :(

Deel Deze Pagina