Moet toch even iets van me af schrijven en misschien hebben meer mannen hier last van... Nou ja, zoals de titel al zegt, mn man vindt mn buik dus echt helemaal niks. Hij zal nog net niet zeggen dat ie m lelijk vindt, maar echt blij is hij er niet mee.. Hij vindt het echt helemaal geweldig dat we een kindje krijgen, gaat zonder problemen mee naar de verloskundige, echo en zelfs naar de partneravond van de zwangerschapsgym. Dus dat is het probleem ook helemaal niet. Maar hij vind mn buik gewoon eng. Hij durft m amper aan te raken. Dit gaat helaas ook ten koste van knuffels in bed enz. Heel jammer. Ik heb ook al tegen hem gezegd dat ik daar van baal en hij zegt dat het wel goed komt als het kindje er eenmaal is. Maar op dit moment voel ik me dus door hem een dikke koe oid. Ben al wel 37 weken, maar om hier nou nog 5 weken (in t ergste geval) mee rond te lopen... Wat moet ik hier nu weer mee? Hebben meer mannen hier last van???
Ik schrok ff.. Ik weet dat er mannen zijn die het onaantrekkelijk vinden. Vind ik persoonlijk raar. maar goed. Dat het appart is en misschien vreemd kan ik snappen.. ik vind mezelf ook wel dik.. maar als je lekker over je buikje wrijft voel ik toch wat anders.. en eigenlijk vind ik het ook wel weer mooi.. (lekker verwarrend..) Maar nu krijg ik het idee dat jouw man het ENG vind. Ik weet niet wat je allemaal geprobeerd heb. maar misschien is het wat om hem in bed voorzichtig over je buik te laten gaan met zijn ogen dicht. dat hij zich voorsteld dat hij zijn kindje aan het strelen is?! Ik hoop dat anderen je nog verder kunnen helpen.. PS.. als dat jouw buik is op die foto.. dan heb je werkelijk een prachtige buik!!!! Liefs Jazzie
hai meiisss ik herken het niet.... maar vind het wel een beetje raar van je man hij hoeft jouw toch niet zo de grond in te praten [-X ik zou eens goed met hem praten en zeggen wat je dwars zit om hier nog zolang mee te lopen wordt je niet happy van.... meid praat met hem en zeg wat je dwars zit succes en petje af voor je =D> zwanger zijn is bijzpnder zwaar en zo helemaal!
Sorry, ik kan je alleen maar sterkte wensen! Mijn man vindt mijn buik prachtig en heeft er gelukkig totaal geen moeite mee. Ik heb het wel vaker gelezen dat mannen de buik van hun zwangere vrouw eng vinden . Erg jammer. Ik hoop dat iemand anders wat nuttige tips heeft voor je!
oohw at erg zeg, en je hebt idd zo'n mooie buik mijn man vond het echt geweldig, samen foto's maken en aaien enzo (kusjes op geven) ik kan me voorstellen dat je dit heel erg vind... ik vind dat Jazzie goede tips heeft en blijf erover praten want ik vind dit niet zo normaal eigenlijk beetje raar.. maar goed we zijn niet allemaal hetzelfde...
mijn man vind het soms eng, maar hij vind het ook niet echt aantrekkelijk. Hij spreekt het niet echt uit maar ik kan het wel aan hem merken. Jammer, maar zo voelt hij het nu eenmaal, kan ie ook niks aan doen. Het is maar voor een paar maanden. Sommige mannen vinden zwangere vrouwen extra opwindend, maar anderen dus juist minder. Kan het me ook wel voorstellen: elke keer als je die buik ziet denk je weer aan het kindje, niet zo gunstig voor je libido. Maar goed ik ben er verder niet onzeker in, ben blij met mn buikje en krijg verder ook vaak complimenten over mn buik dus vind het niet erg dat mn man het niet zo mooi vind.
Nou hier herkenbaar hoor.... Mijn man vind een hoogzwangere vrouw ook niet zo aantrekkelijk. Wat niet betekent dat hij mij persoonlijk niet meer aantrekkelijk vind, maar als de buik heel dik is dan vind hij dat gewoon minder mooi. Nu heeft hij er dit keer niet zo last van en zegt ie nog steeds spontaan dat ie vind dat ik er goed uit zie en kijkt hij ook echt uit naar de kleine. Maar de eerste keer was alles zo nieuw en eng voor m. Niet dat ik hoogzwanger ben, maar ik dij snel uit zullen we maar zeggen Maar als ik goed lees praat jou man niet echt jou de grond in, hij zegt alleen dat ie jou buik eng vind. Praat erover, leg m uit hoe jij je voelt en vraag hem wat hij precies eng vind aan je buik
Tja.. zo een kindje moet toch echt in de buik groeien.. anders komt het ook niet goed... Beetje vreemd van die mannen die dat hebben... Ze zouden het even moeten kunnen overnemen..
Sorry maar als ie het 'eng' vindt dan vind ik hem toch wel een watje en als het iets anders is (onaantrekkelijk ofzo) dan had ie beter moeten weten en gewoon z'n mond moeten houden. Ik herken het dus niet. Mijn man vond de buik mooi en smeerde 'm het liefst elke avond in (maar daar werd ik tureluurs van). Mijn zus heeft mijn man wel heel goede instructies aan het begin van de zwangerschap gegeven: 1. ze (ik dus) heeft altijd gelijk 2. als ze geen gelijk heeft, dan toch 3. alles is mooi en nee! Ze is nooit dik 4. het komt allemaal weer goed 5. en nee hoor, ze is helemaal niet labiel... maar gewoon lief en aardig ( ) Ik wens je succes met de laatste weken enne.. je buik is prachtig!!
Tsja.. ik herken het wel, mijn ex vond mijn buik ook he-le-maal niks.. Hij vond het wel bijzonder dat er een kindje inzat maar volgens hem werd ik er niet aantrekkelijker op :S
Mijn vriend vond mijn buik ook maar niets.. Hij vond het "" eng" dat hij zo ineens begon te bewegen, hij vond mij nog wel mooi, we knuffelden wel gewoon en hadden wel sex maar hij vond het idee raar dat er een kindje in mij groeide.. Een gebrek aan inleving..
Nou ik kan t mee aan een kant toch wel voorstellen hoor.... Het wil toch niet zeggen dat de man dan gelijk je als vrouw afwijst? Die van mij tenminste niet....hij vind mij nog steeds opwindend, alleen mij buik niet....maar t gaat hem niet alleen om mijn buik. En als man, zeker bij de 1e denk ik, zie je je vrouw ineens zo veranderen...door invloed van hormonen bijv. Kan me voorstellen dat ze dat soms allemaal beangstigd hoor. T zijn ook maar mensen
Hij vindt het idd gewoon erg eng. Aanraken doet ie ook niet veel. Terwijl ik dit erg fijn vind, want onze uk is erg druk en van zijn hand wordt het rustig. Maar zelfs terwijl hij weet dat ik t prettig vind, doet ie het weinig. Ook kijken naar de bewegingen in mn buik vindt ie eng... PS; jep das mijn buik met 29 weken. En ik ben er best (ondanks manlief) trots op.
Hij wil niet samen op de foto..... Ik blijf met m praten, maar echt tot m doordringen?? Geen idee. oooh en gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, ik hoorde het zelfs op de radio
Gelukkig krijg ik ook complimenten genoeg, maar ik blijf het vervelend vinden dat juist mn man het maar niks vindt
Je buik ziet er prachtig uit hoor. Vervelend dat je man daar zo mee omgaat. Vooral op het laatst zal het toch nog flink groeien, ik voelde me toen ook wel eens echt dik, maar goed, het is voor het goede doel ! Sterkte ermee !
Ik heb je foto's gezien. Wat een prachtige buik! Ik vind je man eigenlijk nogal een mietje...als ie dat al eng vindt, dan is het misschien niet handig als hij bij de bevalling is?