welke angelsound beste?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sunlight, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

wie heeft er ervaring met angelsounds?
    ik wil een angelsound voor mijn verjaardag vragen. en nu zag ik hier dus 2 staan 1 van 32.50 en 1 veel duurdere.
    weet iemand wat het verschil is en welke het beste is en waarom die het beste is?

liefs

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ow, wist niet eens dat er meerdere van zijn. Ik heb degene nu thuis liggen (sinds een week) die hier op de site aan wordt bevolen. Nog niet kunnen gebruiken ;)

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    is dat die van 32.50?

4. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    ja :D

Kijk maar bovenaan op deze site bij het onderwerp "zwangerschap". Waar we nu dus zitten ;)

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik heb het gezien maar kun je dan alleen maar met koptelefoon horen en via de pc?
    of kan je dat ding ook op tafe zetten zodat iedereen mee kan luisteren als ik ondertussen mijn kleintje zoek

6. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Weet ik niet, heb m verder nog niet bekeken. Zit in de doos. Ben ook pas 6 weken hihi. Als je op dit link klikt kan je misschien meer info vinden

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik zou de digitale nemen, die heeft een schermpje waarop je de hartslag van de kleine ook kunt zien.
    zelf heb ik de "oude" en daarbij heb je enkel een koptelefoon dus kun je enkel zelf luisteren en opnemen via de computer. maar hij werkt heel goed hoor.

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb de duurdere versie....€ 99,- bij de Kijkshop.
    Daar zit dus een soort van speaker op en kan iedereen in de kamer dus meeluisteren en inderdaad een display waar je de hartslag kan aflezen.

Ik ben er erg blij mee en heb tot nu toe altijd het hartje kunnen vinden binnen 1 minuut....heb 'm gekocht toen ik 14 weken was.
    Terwijl de VK met hun eigen doptone tot 2x toe geen hartslag konden vinden en ik een echo kreeg (vond ik natuurlijk niet erg om weer even naar binnen te gluren)

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke bij de kijkshop kan ik daar ook even gaan kijken wist niet dat ze ze daar hadden hihi.
    maar die van 32.50 is dus wel goed hoor ik hier wel. nou dan moet ik maar even wachten tot iemand een echt goeie reden vertel welke 1 de beste is. want ik weet het nu nog steeds niet hahahah

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Sunlight Ze doen het allebei goed..
    Mijn collega heeft de duurdere en ik de goedkopere..
    Aangezien jij al 15 weken bent maakt het niks uit welke je neemt..
    Tenzij je de speaker functie of hartslagen wil kunnen zien :)

Met de goedkopere kun je ook 2 hoofdtelefoons op aansluiten ;) doe ik namelijk ook altijd :)
    en je kan ook het geluid opnemen op de computer :)

11. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Ze hebben er ook nog eentje als tussenvorm: zonder lcd scherm maar met speaker. en als je C10jipjip invult dan krijg je 10% korting. das wel weer mooi megenomen...

12. foofur1983

Dec 2, 2008
    58
    0
    0
    Ik heb ook de goedkope maar ik heb een box voor aan mijn mp3 speler en die sluit ik hier ook op aan. Dan kan iedereen het horen. Ik vind dat veel gemakkelijker dan met de hoofdtelefoon. Wel naar kijken of er een lang snoertje aan zit.

13. marley78

marley78 Lid

Sep 28, 2008
    12
    0
    0
    Ik vind zo angelsound dus echt helemaal niets! Kon steeds het hartje niet vinden en werd daar erg onzeker van, terwijl er dan helemaal niets aan de hand was. Heb dat ding later gauw de prullenbak ingegooid! Groetjes Priscilla

14. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    hb ook de goedkope.. en die werkt prima... alleen beetje gepiel om ding op pc aan te sluiten omdat het kort kabeltje was... maar daardoor kon wel iedereen hartje horen

15. sesti

sesti Actief lid

Feb 20, 2009
    141
    0
    0
    Ik heb de bellytalk gehuurd ( 29 euro per maand )
    omdat je als je je kindje kan voelen, het apparaat toch niet meer echt gebruikt.
    De bellytalk hoor je hardop, zodat iedereen meeluisterd en je kan het op de computer zetten, want je kan, als je het hartje hoort, het geluid opnemen op de bellytalk zelf.
    Ik heb het hartje voor het eerst gehoord met 11 weken.
    Je moet gewoon net even weten waar je uk zit ;) Nu vind ik hem binnen een seconde!
    Oh en ik hoor zelfs de bewegingen die het kindje maakt! Heel erg leuk!!

16. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb de goedkopere. Daar kan je 2 koptelefoontjes op aansluiten en evt. het geluid opnemen op de pc. Maar je kunt 'm ook op je boxen aansluiten, zo hebben wij de a.s. opa en oma ook hun kleinkind laten horen.
    Ondanks dat ik ons beebje nu elke dag voel, luister ik af en toe toch nog eens. Je hoort de bewegingen, de hik (!), en als de baby beweegt gaat de hartslag omhoog. Dat vind ik ook leuk om te horen.

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke nou dan kan ik hem wel op mijn verjaardag vragen :wink
    ik vind die van 150 euro wat te duur om van mijn zus te vragen.
    als die hem wil geven natuurlijk. ik moet alleen dan nog een maand wachten en dat vindt i best wel moeilijk en lang

Share This Page