Hoi, Doe alsjeblieft niet te veel als je BI hebt, mijn zus zat ook in een verbouwing met haar BI. Het kindje is inmiddels 4 jaar en mijn zus volgt nog steeds fysio en kan niet eens de vaatwasser uitruimen of langer dan een half uur staan/lopen. Kijk dus echt uit, wil je niet bang maken maar bij haar zegt de verloskundige dat het een beetje haar eigen schuld is, ze heeft niet rustig aan gedaan. Bel anders je verloskundige en vertel je situatie, dan ga je de volgende controle samen en kan de verlos vertellen hoe belangrijk het is dat je rustig aan doet.
Heb je niemand in de buurt die jullie wat kan helpen, en misschien moet jij het metwerk voor je zelf wat rustiger aan doen.ook omdat je aan geeft een eind moet fietsen. En neem hem mee naar je vk en praat er daar over.hij snapt misschien jouw situatie niet helemaal.succes en rustig aan
Heftig hoor! je bent echt niet lui, ik lees dat je elke dag werkt en dan heel eind moet fietsten naar je werk! Logisch dat je geen energie hebt voor dingen in huis. Een zwangerschap kost gewoon veel energie, dat merk ik nu al met mijn bijna acht weken zwangerschap. Ik begrijp niet dat je man dat niet snapt! Er komt nu natuurlijk heel veel tegelijkertijd op hem af, een nieuw huis, de babykamer in orde maken en het huishouden! Maar ja, daar kun jij niks aan doen, jij moet echt je rust nemen als je thuis komt! Hij moet dat niet op jou reageren. Laat hem een keer met je verloskundige of zo praten, dat hij het van een ander nog een keer hoort! Mannen weten soms maar half niet wat er een lijf van een vrouw gebeurd als ze zwanger is. En wat de babykamer en het nieuwe huis (en de dozen) betreft, zijn er geen vrienden of familieleden die af en toe een handje kunnen helpen! Dat ontlast hem weer.
Heb je geen lieve mensen in de buurt die je kunnen helpen? Bi, hoge bloeddruk en je werk.....pittig hoor. Besef je man wel wat de gevolgen zijn als jij maar door blijft gaan? Mijn bloeddruk was aan t einde pas te hoog, maar werd een gevaarlijke situatie.....