Baby sterft in draaiende wasmachine

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blondjuh, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Baby sterft in draaiende wasmachine

OKLAHOMA - Een baby van tien dagen oud is om het leven gekomen toen de moeder van het kind haar veertig minuten in een draaiende wasmachine legde.

Lyndsey Fiddler (26) uit het Amerikaanse Bartlesville was onder invloed van drugs toen ze haar dochter samen met een hoop wasgoed in de wasmachine stopte.
    Een tante van de vrouw kwam een kijkje nemen bij Fiddler en trof haar bewusteloos aan. Ze zag de baby nergens en ging op onderzoek uit. De vrouw hoorde een vreemd geluid vanuit de wasmachine en deed de gruwelijke ontdekking. Toen ze het deurtje opende, vond de vrouw het lichaam van het meisje verwikkeld in de was, melden Amerikaanse en Britse media.
    De weer bijgekomen moeder en haar tante probeerden het meisje nog te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten. Uit onderzoek bleek dat de baby maar liefst veertig minuten in de draaiende machine heeft gezeten.

Opgepakt
    De moeder is opgepakt op verdenking van doodslag. De politie onderzoekt of ze haar baby met opzet in de wasmachine heeft gestopt. Haar twee andere zoons zijn opgevangen door de kinderbescherming.
    Familieleden van de vrouw hadden de sociale dienst al voor de geboorte van het meisje gewaarschuwd dat de moeder haar kinderen niet kan opvoeden.

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    :$
    meer kan ik niet zeggen!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Arm kindje:(
    Vind dat een hele rare zin.. Hoe kun je in vredesnaam je kind PER ONGELUK in de wasmachine stoppen..
    Nooit meer loslaten die vrouw:x

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Omdat ze waarschijnlijk harstikestoont was. Maar dan nog grrr wat een verhaal grrr. Jakkes grrr weet niet meer te zeggen.

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wat erg.......Van zulke verhalen staan bij mij de tranen in de ogen, verschrikkelijk.:x:(

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik vind dit echt vreselijk!

vraag me af hoe zo`n uit een drugs-bewusteloosheid ontwaakte moeder dan ineens op de juiste manier kan reanimeren (omdat dit nog best wel moeilijk is, als je verkeerd gereanimeerd kan het kind alsnog overlijden namelijk)

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Wat?!?!?! Wat word ik hier boos van!!!! Wat een achterlijke ()#$&@*($# zeg. Hoe haal je het sowieso in je hoofd om aan de drugs te zitten terwijl je gewoon kinderen hebt rondlopen !!!!

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh bah, wat erg, ik word al misselijk van de topictitel alleen :(

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bah. Hoe stom kan je zijn, ik zou die moeder wel wat aan kunnen doen. Stom wijf.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Walgelijk krijg spontaan zin om dat mens een shot te geven maar dan met lucht :x ...........en dan roepen dr nog zat mensen die zeggen dat het gerbuik van drugs helemaal geen kwaad kan.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En dan te bedenken dat familieleden al voor de geboorte de boel gewaarschuwd heeft dat die vrouw geen kinderen kan opvoeden! Dit had dus voorkomen kunnen worden!

Vreselijk!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh wat verschrikkelijk erg! :( Wat een verschrikkelijke dood voor dat arme arme kindje.
    Opsluiten die vrouw!!!!!!!! Dat ze uberhaubt al knetter stoned is waar haar kids bij zijn vind ik al niet kunnen.
    En dan zijn de hulptdiensten ook al gewaarschuwd... :( bah!

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    shit wijf ! sorry dat ik het zeg maar echt zulke mensen die horen nooit maar dan ook nooit meer kinderen te krijgen.
    en al zeker nooit meer vrij te komen. al zitten ze onder de drugs of alchohol nog is het geen excuus voor zo iets gruwelijks ! arm kindje heeft ongelooflijk moeten huilen denk ik zo.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    :$:$ Afschuwelijk!! verder geen woorden voor.

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hoooooooo

*kokend bloed hier *

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    :$ Het wordt ook steeds gekker...

Vraag me dan echt af waarom zulke mensen überhaupt aan kinderen beginnen.

17. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Afschuwelijk.

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Jeetje....gewoon ziek!

19. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

vreselijk, afschuwelijk, ongelooflijk

waarom gebeurd dit tegenwoordig allemaal met die kindjes..

niet normaal dat de raarste mensen kindjes op de wereld mogen/kunnen zetten!

20. music4life

music4life Niet meer actief

dit is toch werkelijk ongeloofelijk,,, zoiso een kind op laten groeien bij een verslaafde ouder hoe dom kan je zijn

Deel Deze Pagina