Man vlucht huis uit met baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje wat maakt iedereen zich hier druk... omdat het een man is? Als het andersom geweest was en de vrouw was met het kind vertrokken was het geen eens nieuws geweest...

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Het gaat mij er om dat een kindje van 4 weken meestal nog borstvoeding heeft.

En dan is het erg moeilijk voor de moeder maar ook het kind. Baby kan meestal niet zomaar even uit een fles drinken en moeder die zit onder de hormonen thuis haar borsten af te kolven om niet te ontploffen.

Als het een vrouw was geweest was het dus wel anders in mijn ogen.

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    pffff en wil geneens weten wat die van plan is want meestal loopt het slecht af ook nog :mad:

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar ook een grote kans dat het kindje flesvoeding krijgt, ik denk dat het zo 50-50 verdeeld is, misschien dat nog wel meer jonge baby's de fles krijgen.

En verder, tja, er kan zoveel aan de hand zijn. Mijn moeder zat na de bevalling in een psychose, mijn vader is ook wel eens met mij gevlucht en dat was heel slim. Toen ik 5 jaar was heeft hij mij 'ontvoerd' bij mijn moeder vandaan, het beste wat hij kon doen. Je kan niet oordelen voordat je het hele verhaal weet. Het enige wat mijn vader van plan was, was mij 'redden' van mijn moeder.

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Precies, moeders zijn ook niet altijd lieverdjes. Je hebt er bij, die stoppen hun kind in de wasmachine. ;)

Deel Deze Pagina