Zeg ik ook niet toch? Ik zeg dat ze weinig heeft aan zulke reacties, maar wel wat aan de "waarom" vraag.
Ja is dat zo? Ik vraag me dat echt af. Het verandert namelijk maar bizar weinig aan de situatie. Of dat het nu onzekerheid was, verveling, ontevredenheid, puntje bij paaltje, het is al gebeurd. Als ze ervoor kiest om samen verder te gaan is waarom misschien handig, maar dan nog vind ik waarom vaak gewoon een excuus.
Dat is waar, dat is inderdaad hoe ik het zou zien en daar heb jij zeker gelijk in! Ts kan dat inderdaad anders zien dan ik, bovendien zit zij in deze situatie. Alsnog hoop ik voor TS veel wijsheid en kracht, want het is hoe dan ook een rotsituatie
De reacties waar jij het over hebt zijn hier niet gegeven volgens mij. Ik heb wat terug gelezen en zag niet direct het woord eikel of dat ze bij hem weg moet gaan als advies. Ik vind sommige zaken die de laatste pagina's besproken werden idd niet op deze plek horen. Help ik ben bedrogen en als reactie er zijn 100 redenen waarom. Tja vind ik dus niet echt gepast maar dat kan en mag jij anders zien natuurlijk.
Ik snap wat je bedoelt en voor hem is dat denk ik ook zo, maar voor mij is seks zoveel meer. En het was zeker geen 10 minuten, ze hebben aardig wat tijd samen doorgebracht en ook nog een poos gepraat.
Dat ben ik wel met je eens, maar willen en kunnen zijn ook nog 2 verschillende dingen. De wil is er bij mij ook zeker wel, maar vraag me echt af hoe ik me hier overheen moet zetten. We zullen het over een aantal maanden wel zien.
Dat begrijp ik. Hoofd en hart liggen niet altijd op dezelfde lijn. Ik wil je wel echt veel sterkte en wijsheid wensen!
Achter stonden is niet helemaal waar. Wat er wel gebeurde is dat de eerste keer te bed is gebeurd nádat we beiden onze ex op de hoogte hadden gebracht dat er tussen ons iets speelde. Die kus was ervoor, daarna therapie en gesprekken en toen gebeurde dat pas. Zijn ex legde zich erbij neer dat we voor elkaar kozen en mijn ex, tja die kon het niet verkroppen. Wat ik heel goed snap! Na een paar maanden had hij iemand anders en daarmee is hij ook getrouwd. Ik ben ook heel blij voor hem dat hij het geluk ook weer vindt en kindjes heeft gekregen met haar. En nu app’en we geregeld en zijn we tot de conclusie gekomen dat we te jong waren etc en krijg ik regelmatig, en andersom, foto’s van hun kinderen.
Lief dat je het vraagt. Nog steeds wel heel wisselend. We zijn samen een weekend weg geweest, dat was heel fijn. Feestdagen waren lastig. Binnenkort nog 1 keer bloedprikken voor soa's, daar zie ik ook wel tegenop. Hij gaat minder werken, zodat we veel samen vrij zijn als de kinderen op school zijn. Dus al met al gaat het redelijk, maar er zijn ook zat momenten dat ik me afvraag of het nog gaat lukken.