Mijn man heeft niet thuis hoeven blijven. Ook niet toen het al wel rommelde en hij nog een sportwedstrijd had bijv. Maar ik sta daar echt heel relaxed in haha. Uur nadat hij thuiskwam bevallen.
Om dit soort verhalen twijfel ik dus! We waren ongeveer even lang zwanger toen jij beviel, ik heb er zelfs weken over gedroomd, maakte veel indruk. En dan was jij nog wel diegene die het mee maakte en ik niet!
ik zou er geen probleem mee hebben hij kan toch gelijk terug komen als er iets is? gewoon gelijk bellen zodra je vliezen breken of je iets van weeën krijgt
Mijn man werkt op ongeveer anderhalf uur reizen vanaf ons huis. Ik maakte me daar destijds ook best druk om. Maar de meeste bevallingen beginnen 's nachts sowieso, en meestal voel je van tevoren al wat voorwerk, dus misschien is dat al een beetje geruststelling
Hij kan inderdaad komen als er iets is, maar ik heb niet echt het idee dat hij zijn telefoon goed gaat horen op zn wielrenfiets. En natuurlijk kan hij regelmatig kijken, maar goed. Ik zie het maandag wel, zal het voor nu los laten Dank jullie wel voor de antwoorden
Ik had toen ook net verhalen gelezen over baby's die er nog net niet uitvielen of in de auto werden geboren! Ml heeft lange reistijden en moest van mij om t kwartier op z'n telefoon kijken zou dus maximaal 2 uur en een kwartier duren voor hij er zou zijn... Met sporten wilde ik een nummer van de coach zodat ze hem wel van het veld konden plukken en naar huis schoppen Uiteindelijk begon het in de nacht en was hij gewoon thuis! Doen wat goed voelt! Vraag iig wat nummers van mede fietsers mocht er net iets met zijn telefoon zijn!! En ik het iig laten weten als t begint te rommelen, niet dat hij dan direct moet komen, maar dat hij z'n telefoon nog beter in de gaten houdt.
Goed idee om even de nummers van zn vrienden te vragen! Dat is een geruststellend idee, dan zal er vast wel iemand opnemen als ik bel.
Sorry haha Is natuurlijk eerder uitzondering dan regel, maar toch.. Volg je gevoel inderdaad meissie!
Geeft niks natuurlijk! Jou verhaal is er een op zich en hoop dat je het nooit meer hoeft mee te maken! Ik ga inderdaad maandag mn gevoel volgen, lijkt me het beste!
Hier ongeveer hetzelfde probleem. Mijn vriend gaat het weekend van 10 aug. op traingskamp en ik ben de 24e uitgerekend. Nu is t ook nog zo dat ze t savonds op een zuipen zetten en hij dus niet met de auto terug zou kunnen rijden. Wij hebben afgesproken dat we even zien hoe t loopt. Ik vind eigenlijk wel dat hij gewoon moet gaan. Alleen dat ie dan bijv. gewoon niet drinkt (dat moet ie er toch wel voor over hebben ik doe dit al 21 weken niet :-D) en als ie er dan binnen 2 uur is, prima denk ik zo. Nu ben ik daar denk wel vrij makkelijk in. Maar ik zou m dus gewoon laten gaan! Niet als het rommelt natuurlijk!! Ben benieuwd wat het wordt
Ik snap wat je bedoelt...ik ben zelf iemand die het heel vervelend voor hem vind dat hij dan niet weg kan gaan met zn vrienden en ook heel schuldig gaat voelen als er niks aan de hand is (en zo voel ik ook dat jij je in deze situatie voelt) maar zou mezelf voor mn kop stoten als het daadwerkelijk begint. Ik snap niet zo goed dat sommige vrouwen zeggen...ja maar t kan nog echt wel 3 uur duren voordat die geboren is. Ik wil mn man er zsm bij en dat hij me al die uren bijstaat. En niet dat dit binnenkomt na 2/3 uur (want je moet er rekening mee houden dat hij nog moet terug fietsen naar de auto, misschien zijn ze wel een half uur fietsen weg van de auto, en dan nog eens 2 uur terug naar huis) en jij al 8 cm ontsluiting hebt en dat hij dus zoveel heeft gemist. Is voor zijn Verantwoordelijkheidsgevoel naar jou toe ook niet goed. Mannen willen de vrouwen dan toch beschermen...Tenminste die van mij wel. Nou heeeeeel verhaal maar als je man t zelf niet "erg" vind om niet te gaan dan zou het fijn zijn als die thuis blijft.
Je slaat de spijker helemaal op zn kop birds! Het liefst wil ik dat hij er de hele bevalling bij is. Ik heb nu in ieder geval geregeld dat ik die dag bij mn ouders ben, mocht het dan beginnen dan is mijn moeder er als mn vriend er niet is, dat is ook goed. Hoewel we nu afgesproken hebben dat we maandag even kijken, nu ben ik er ook m stuk rustiger onder.
Dat is al een geruststellend gevoel. Ik hoop iig dat het niet maandag begint en dat je vriend even lekker kan gaan fietsen en jij een hele fijne paasmaandag hebt met je vader en moeder!