Inderdaad, ik verbied hem niks, heb alleen aangegeven er een onprettig gevoel bij te hebben.. Krijg door sommige reacties het idee alsof ik mn vriend van alles ontzeg omdat ik er een onprettig gevoel bij heb
Ah joh, dat soort reacties moet je gewoon lekker naast je neer leggen en je focussen op de reacties die je wel helpen.. Ik begrijp je heel goed,vooral omdat ik zelf opeens sneller de bevalling in ging dan verwacht en ze mijn vriend onderweg hebben moeten bellen dat hij toch écht door moest rijden. Hij is toen met een bloedgang (was midden in de nacht) naar het ziekenhuis gescheurd en was op tijd maar ik was al wel aan het persen..
Helemaal mee eens....brr moet er niet aan denken Ik hoop dat je man er nu wel snel genoeg bij is om er voor je te zijn. Edit, komt beetje raar over die laatste zin...ik bedoel natuurlijk niet dat je man er niet voor je is maar dat hij voor zijn gevoel er vanaf t begin bij is om je te steunen en te helpen en ook alles mee kan maken om.zn tweede kindje geboren zien te worden... Nog een rare zin maar ik hoop dat je m snapt haha
Ach ja joh, het valt me hier sowieso altijd een beetje op dat een hoop mensen hier over elkaar heen lijken te buitelen om te vertellen hoe stoer en onafhankelijk ze wel niet zijn. Sorry hoor, maar wat mij betreft krijg je samen een kind, hij net zoveel als jij. Jij moet zoiets ongelofelijke heftigs ondergaan, je mag wat mij betreft in ruil daarvoor best van je man verwachten dat hij zichzelf een enigszins ten dienste van jou stelt in die laatste periode.
Jullie hebben gelijk, door alle hormonen ga ik dan lekker lopen denken over alle " ach het kan prima" enzo opmerkingen. Ik wil het liefst dat hij er vanaf minuut 1 bij is en dat we het "samen" kunnen doen of dat ik hem iig kan knijpen als het pijn doet
Joh, je gevoel kan je niet ''uit'' zetten en als je er niet prettig bij voelt zou ik hem niet laten gaan. Ik denk helemaal niet dat je hem dingen ontneemt ofzo hoor. Ja het kan allemaal prima maar het kan ook zijn dat het niet prima is omdat hij met een bloedgang naar huis moet komen. Dus als jij je er onprettig bij voelt zou ik samen bepalen om het niet te doen. (ik bedoel jij laat vast ook dingen deze 9 maanden omwille van je beeb dan vind manlief dat heus niet erg om dat zelf ook te doen zo tegen het einde
Haha knopje uit van de hormonen zou ik graag vinden Ik heb inderdaad ook genoeg niet gedaan de afgelopen maanden, maar los daarvan zou ik het ook niet zo zien zitten als hij gehaast naar huis komt en ik naast mezelf in de gaten houden me ook nog druk moet maken over hem zo ongeveer. Maar goed, t is nog rustig dus we bekijken t morgen wel.
Nee snap ik helemaal hoor. Je hebt dan genoeg aan jezelf! Inderdaad, bekijken met de dag. Succes in elk geval al vast
Ik zou hem lekker op fietsen sturen, jij voetjes omhoog, boekje erbij en genieten van je rust! ik heb er nooit bij stil gestaan als mijn man verder weg ging in die laatste dagen....en ja ik ben in drie uur bevallen, maar dan was ie na 2 uur fietsen dus nog prima op tijd geweest .
Pfoe, ik zou er ook niet om staan springen maarja.. Er kan altijd wat gebeuren waardoor hij naar huis zou moeten komen.. Mijn vriend werkt momenteel ook op een uur afstand van huis.. Planning is dat hij als ik ruim 39 weken ben dat hij dan ook een dag daar heen moet.. Hoop toch wel dat de beeb er dan of al is, of dat er een andere oplossing is haha!
Ik ben een snelle bevaller, maar met 38 weken had ik hem wel nog laten gaan denk ik. Maar dat is omdat ik 2x tegen de 40wk ben bevallen en ik dus denk dat het met 38 weken toch niet komt. Ik denk daarnaast ook dat het vaak 's nachts begint en dat je anders wellicht in de ochtend al wat kramperig bent? Maar ieder zn keus hoor!
Hij heeft gewoon gefietst vandaag, ik heb wel wat last van kramp en buikpijn, maar nog geen baby of wee te bekennen. Maar vond t wel fijn dat mn moeder achterwacht was en ik alle telefoonnummers had van de jongens die mee waren, bereikbaar waren ze dus wel.
Gelukkig dat je niet bevallen bent en hij evengoed is gaan fietsen hihi. Nu zul je net zien dat die krampjes en buikpijn een teken zijn haha Hoop dat de kleine nog even blijft zitten!
Niet zo best, word een beetje wiebelig van steeds buikpijn en wat kramp hebben wat niet echt wat doet volgens mij. En het was nogal grijs en druilerig, dus heb de halve dag tv gekeken.. Wel overheerlijke paaseitjes gegeten