Weight watchers

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Na eindeloze Sonja Bakker pogingen (met weinig resultaat) wil ik daar niet meer mee verder. Nu ben ik aan eht nadenken over de Weight Watchers want ik moet echt nog 10 kilo kwijt. Maar ik ben bang dat de hele dag punten tellen gekmakend is en enorm veel "gedoe" Bovendien vind ik Weight Watchers behoorlijk duur dus ik hoor graag eerst ervaringen.
    Dus meiden, kom maar op met jullie ervaringen

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Helaas blijft afvallen een eeuwige strijd. Maar ik heb wel goede ervaring met Weight Watchers. Ik vond het helemaal geen gedoe, meer gedoe als ik het zelf probeerde te doen op mijn manier. Ik ben op drie maanden tijd 16 kilo afgevallen,... ging dus vrij snel. Ik was geen fanatiek sporter, hooguit 1 x in de week. Helaas, de handdoek daarna in de ring gegooid, dacht alles weer te kunnen etc. Dus was op een jaar tijd toch weer terug bij af. Ik vind het in elk geval een super methode, het werkt echt, en zeker omdat je ervoor moet betalen. Want wie wil nu betalen en op de weegschaal zien dat je niks bent afgevallen. Juist: helemaal niemand!

Ik zou zeggen; doen!

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja als je met weightwatchers blijvende resultaten wil dan moet je je eetpatroon veranderen met behulp van dat punten tellen.
    Dat is overigens bij alle manieren van blijvent gewicht verlagen (of verhogen) het punt.
    Heb mooie resultaten gezien bij mn vriendin. Helaas is die ook weer terug bij af nu.
    En over mezelf wil ik het al helemaal niet hebben :(

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Uiteraard is het blijvend eetpatroon veranderen. Dat is ook geen probleem hier. Ik kan heel consequent op hetzelfde gewicht blijven, dat gebeurt nu immers ook. (en voor mijn zwangerschap ook) Het is echt zo dat die tien zwangerschapskilo's er nog af moeten die zijn blijven plakken.

5. Maia

Maia Niet meer actief

mijn moeder heeft weight watchers gedaan en is daar goed mee afgevallen. Het voordeel van weight watchers is, is dat je in principe alles mag eten, echter heeft alles een bepaald aantal punten en je mag een maximaal hoeveelheid punten per dag.

Maar het feit dat je er elke week heen moet gaf haar wel een belangrijke stok achter de deur om het ook daadwerkelijk te doen en hierdoor heeft ze wel geleerd wat ze kan eten e.d. per dag, ook nadat ze ermee klaar was.

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind de Weight Watchers heel goed werken.
    Het punten tellen is in het begin wel irritant, maar op een gegeven moment weet je van de meeste dingen het aantal punten wel uit je hoofd, dus dat scheelt.
    Het grote voordeel is dat je je niet aan eetlijsten hoeft te houden, gewoon eten wat je zelf wilt binnen de marges van de WW natuurlijk.
    Je kunt ook extra punten opsparen door extra te bewegen.
    Ook kan je per dag een aantal punten opsparen, voor als je bijv. uit eten wilt in het weekend, dan kan je toch iets extra's pakken.
    En het wekelijkse weegmoment is een stok achter de deur, net als de kosten, want duur is het zeker.
    Je krijgt echt inzicht in de voedingswaardes van verschillende producten.
    Zo hoef ik bijv. nooit meer een saucijzenbroodje sinds ik weet hoeveel punten zo'n ding waard is.... vroeger at ik er wel twee op als lunch en vond daar niks geks aan.
    Ik ben 8 kg afgevallen met WW zonder er veel moeite voor te hoeven doen.
    Na deze zwangerschap ga ik zeker weer naar de WW, want ik wil mijn gewicht van vroeger echt weer terug.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Nou als ik het zo hoor is het alleen maar positief en het geld dus zeker waard. Ik wil alleen wel de online versie gaan doen. I.v.m. wisselende diensten van mijn man kan ik niet iedere week naar een weegafspraak toe.

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Je kunt je ook aanmelden op http://www.40punten.nl/
    dat is hetzelfde idee, maar kost maar 1 euro per maand. Wegen kun je thuis ook. Als je zegt dat je consequent bent is dit wel een oplossing ;)

Deel Deze Pagina