Man/vriend mee met eerste echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mooni, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Krijg jij zo vroeg al een echo?

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    mijn man gaat eigenlijk altijd overal mee naartoe. hij baalt er heel erg van dat hij maandag niet mee kan naar de vk omdat het overdag is. de volgende afspraak doe ik echt wel weer savonds. mn man weer veel te graag de kleine horen.
    liefs doris

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    wil/kan jouw man niet mee dan?

4. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Die van mij kan en wil wel mee :D

was gewoon nieuwsgierig...

5. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Samen.
    Wij hebben vandaag de 1e echo gehad. En vonden het zo bijzonder.
    Ik zou het ook niet met een anders gedeelt willen hebben.

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ha, dan hebben wij 99% zeker weten dezelfde verloskundige!
    Er zijn niet veel mannelijke verloskundigen in Capelle met eigen echo apparatuur ;)

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Eerste echo bij allebei mijn zwangerschappen met zijn tweeen. (gelukkig maar, want anders had ik echt nazorg nodig gehad bij de tweelingzwangerschap ;)) De 20 weken echo's ook steeds.
    Verder bij de tweeling heb ik iets van 20 echo's gehad, dus daar was ie niet altijd bij, maar wel bij de meest belangrijke!

8. Twente

Twente Lid

10 feb 2008
    24
    0
    0
    Twente
    Hallo dames.

Ik heb 28 feb m'n eerste afspraak bij de verloskundige.Dit is tcoh eesrt alleen een intake gesprek?Of krijg je dan ook meteen je eerste echo?
    Mijn man vroeg dus ook:moet ik mee?
    Als het alleen een intake is kan ik ook wel alleen.

groetjes Eva

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Juist met de intake (en meer is de eerste afspraak meestal niet) is het handig om samen te zijn. Je VK wil nl. vanalles weten over de gezondheid van je familie. En die van je vriend. Die weet hij meestal beter dan jij.

10. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Mijn man gaat altijd mee! YES dat vind ik ook echt het leukste!
    groetjes Jendo

11. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Haha.... Lachen... Hoe groot is nederland... haha.. Ik moet nog voor de eerste afspraak naar hem toe. Dus ben benieuwd. Bij mijn vorige zwangerschap (9jaar geleden) zat ik op de voorschotenlaan in rotterdam. Maar die praktijk viel vies tegen.

Groetjes Lotte

12. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    mijn mannetje wil niet mee naar de verloskundige, misschien met 20 weken wel, hij kan niet zomaar vrij krijgen op zijn werk en wil het op zijn werk nog niet vertellen voor dat ik minstens 14 weken of meer ben..

13. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Mijn man is steeds meegeweest, die vond 't erg leuk. Mijn verloskundige maakte ook elke keer een echo, gewoon voor de leuk. Dus duurde zo'n afspraak ook erg lang. Een keer is mijn man thuisgebleven en zijn mijn moeder en schoonmoeder meegegaan.
    Morgen ga ik voor 't eerst alleen...

14. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Wij zijn bij de eerste echo ook met z'n tweetjes gegaan.
    Ook toen we naar het hartje gingen luisteren voor de eerste keer is mijn mannetje meegeweest.
    Straks bij de 20 weken echo gaat hij ook mee, maar bij de andere controles ga ik gewoon alleen.
    Hij kan natuurlijk niet elke keer vrij vragen :)

Liefs misspiggle

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi dames,

Bij de eerste afspraak had ik zoiets van, je hoeft van mij niet mee maar mijn man wilde zelf graag en het is wel fijn hoor! Er zaten bij ons toch elke keer stellen in de wachtkamer te wachten dus het is wel leuk om het samen te doen. En ook hij moest vragen beantwoorden!

Bij de echo's zou ik zeker met z'n 2e gaan dat is zo bijzonder! Nu heeft mijn man het gemak dat hij thuis kan werken en dan tussendoor ff mee kan. Bovendien probeer ik altijd zo laat mogelijk een afspraak te maken ook ivm met mijn eigen werk.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn man gaat ook mee naar alle echo´s. Het is wel leuk als ie meegaat, dan maakt ie ook alles mee en dan heeft hij zo´n vadersgevoel.

Hij neemt ook altijd middagje vrij, maar het is maar een keer dat ie het gaat meemaken.

Groetjes Nazli

17. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    wij zijn vanmorgen samen voor de 20 weken echo gegaan.

Ik kijk nu tegen een foto van en gezond wondertje aan met alles erop en eraan.

We zijn heel blij. En wat nog leuker is Zaterdag op de 9 maanden beurs hebben we een pretecho laten maken en die mevrouw zei precies hetzelfde als wat die man bij de echo vanmorgen zei wat het wordt voor geslacht.

Ik ben blij dat mijn vriend overal bij is en dat hij nu ook echt een papa gevoel erbij heeft.

Groetjes nance

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben jaloers op jullie mannen dat die allemaal zo makkelijk vrij kunnen krijgen van hun werk.

We nemen alles op me de video camera haha. zo is ie er wel een beetje bij later.

19. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Mijn vriend gaat mee naar elke afspraak bij de vk. Ook bij de echo's is hij erbij. Dat is het enige wat hij mee kan krijgen van de zwangerschap en vind het dus belangrijk om mee te gaan.En ik vind het erg leuk om dit met hem te delen.Mijn vriend werkt onregelmatig en kan regelen op zijn werk dat hij die dag dan vrij is of later kan beginnen.

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn vriend is meegeweest naar de eerste echo en de intake bij de VK.
    En de volgende echo, en afspraak bij de VK gaat hij ook mee.
    Het scheelt dat we 5 minuten van dat gebeuren (vk en echo zit samen) af wonen en werken, we allebei makkelijk even tussen het werken door weg kunnen, en ook 'savonds echo's kunnen laten maken.

Deel Deze Pagina