Daar ben ik weer met een vraagje Ja het is allemaal nieuw zo bij een eerste, hopelijk herkent iemand mijn vraag. Gisteren gingen mijn man en ik nog even wat boodschappen doen en kreeg ik ineens krampen en steken helemaal onderin best pijnlijk moest ik zeggen kon even geen stap meer verzetten. Eenmaal thuis ging ik naar de wc en had ik heel veel slijm met bloed erin, maar zag er niet uit als oud bloed...ik de verloskamer gebeld en die zeiden dat het kon komen omdat ik een inwendig onderzoek had gehad. Dit was rond 22.00 gisteravond, ik moest het afwachten en gaan slapen en morgen verder kijken. Nou heb ik de rest vd avond echt die krampen gehad nu leek het meer of ik diarree heb en heel erg moet en dan krijg ik steken maar er komt niks en de steken zijn tot nu gebleven vannacht ook 2 keer wakker van geworden en komen toch wel om het kwartier ongeveer gemiddeld en ook nog slijm met bloed, niet veel hoor maar meer vegen. Wat kan dit zijn....mijn god als dit al pijn doet hoe voelen weeën dan ha ha Ik moet trouwens zometeen naar het ziekenhuis controle stond toevallig voor vandaag dus dan kan ik het ook vragen, maar ik dacht misschien herkent iemand dit en is zo de bevalling bij jou wel begonnen.....
jij heb ook laast je slijmprop verloren zo ik weet! ik had ook een berichtje terug getypt of je ook rare afscheiding had en ook krampen? ik ben naar de vk geweest en heb al 4 cm onsluiting nu. meschien ook een strak plan on je om inwending een onderzoek te laten doen!!
jah.want ik was me slijprop verloren en kreeg ook rare afscheiding! en krampen bleven aanhouden. en zo kwamen ze er al achter dat ik onsluiting heb! maar zegt niets over dat ik gelijk beval want het kan langer duren!
Hoi, Ik heb gisteren de verloskamer gebeld maar die zeiden dat het er allemaal bij hoort en voorwerk is....vorige week heb ik een inwendig onderzoek gehad maar dat was om een andere reden, misschien een hele domme vraag maar kunnen ze dan niet meteen zien of je ontsluiting hebt? Vandaag ook in het zkhs op controle geweest en de gynaecoloog zei ook alleen maar goed zo dat is allemaal voorwerk en zet hem op Vrijdag moet ik weer terug voor controle, ik wacht het maar af....
Hai Gimena, Ik heb sinds vanmorgen regelmatig om de 7-8 minuten pijnlijke samentrekkingen. Ik hoop dat het begonnen is!
jee spannend hoor ik hoop echt voor je dat het doorzet en je snel je mannetje in je armen kunt sluiten heel veel toi toi toi!
Hey dani... volgens mij is het ook begonnen.... hoop nu voor jullie dat het snel gebeurd is en jullie jullie manneke in julli armen kunnen sluiten! Veeel succes!!!
Thanx Caruli, heb net wel gelezen dat dit maar beginweeen zijn om de 7-8 minuten en dat het bij een eerste niet zorgt voor ontsluiting pffff haha, ik hoop dat het niet al te lang gaat duren. Maar ja ik kan wel van alles lezen maar het is toch bij iedereen anders he.
het kan zijn meid bij casey had ik hele lichte weeën en onregelmatig en in het zh bleek ik al 4cm te hebben ik dacht o dat word een eitje, maar helaas kan toch tegenvallen hoe is het vandaag?
jah dat is ook zo bij iedreen is het anders. ik sinds gister last dat me lichaam zich aan het legen was. ik nu zit ik stijf van de krampen maar zet niet door. zo gaat het hier al lekker een tijd je