Onzeker over groei..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liveyourdreams, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liveyourdreams

8 nov 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Maak me zoveel zorgen! Vorige keer bij de verloskundige was ik 23+5w zwanger. Ze kon mijn baarmoeder voelen bij N+1. vorige week vrijdag was ik precies 25w, en moest ik voor controle naar het ziekenhuis I.v.m. harde buiken. Hier meette ze weer N+1. Volgens de verloskundige daar was het precies hoe het op dat termijn hoort, maar toch maak ik me zorgen :( als ik zelf voel, voel ik haar veel hoger! N+3 zeker wel. Hoe was jullie stand op dit termijn? Hopelijk kan iemand me een beetje geruststellen :)

Liefs

2. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat kan zijn dat je kindje wat sneller groeit dan gemiddeld, maar ze kan ook gewoon net een groeispurt gehad hebben.
    Geen zorgen, hier liep mijn zoontje 5 weken voor op groei, maar daar maakte gyne hem geen zorgen over

3. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Och.. hier is ze ook wel eens 2 weken "achter" gebleven qua groei.. madame loopt nu 1-2 weken voor. Ze groeien in vlagen dus niet geleidelijk. Zelfde als met je baarmoeder. Die liep bij mij in t begin ver voor en nu is het gewoon goed. Maak je niet druk, als er echt iets aan de hand zou zijn dan zou je dat wel horen. ;)

Deel Deze Pagina