Hoi meiden, Maak me zoveel zorgen! Vorige keer bij de verloskundige was ik 23+5w zwanger. Ze kon mijn baarmoeder voelen bij N+1. vorige week vrijdag was ik precies 25w, en moest ik voor controle naar het ziekenhuis I.v.m. harde buiken. Hier meette ze weer N+1. Volgens de verloskundige daar was het precies hoe het op dat termijn hoort, maar toch maak ik me zorgen als ik zelf voel, voel ik haar veel hoger! N+3 zeker wel. Hoe was jullie stand op dit termijn? Hopelijk kan iemand me een beetje geruststellen Liefs
Dat kan zijn dat je kindje wat sneller groeit dan gemiddeld, maar ze kan ook gewoon net een groeispurt gehad hebben. Geen zorgen, hier liep mijn zoontje 5 weken voor op groei, maar daar maakte gyne hem geen zorgen over
Och.. hier is ze ook wel eens 2 weken "achter" gebleven qua groei.. madame loopt nu 1-2 weken voor. Ze groeien in vlagen dus niet geleidelijk. Zelfde als met je baarmoeder. Die liep bij mij in t begin ver voor en nu is het gewoon goed. Maak je niet druk, als er echt iets aan de hand zou zijn dan zou je dat wel horen.