Nu ga ik vanavond naar de VK en ga ik t sowieso aan haar vragen, maar toch ook hier even de vraag of mensen het herkennen en wat doe je er aan? Ik had t al een aantal keer gehad maar dacht toen dat t kwam omdat ik dan heel nodig moest plassen.. Maar vannacht is t wel 3x ofzo gebeurd, ik lig dan op mijn rug of op mijn zij en zodra ik daar van af kom en rustig een andere positie aanneem doet het onwijs zeer in mijn onderbuik. Dit blijft dan ook even hangen en na een tijdje ebt de pijn wel weg en de harde buik verdwijnt dan ook wel maar waardoor komt dit? En wat doe je er aan? Ik wordt nu steeds bruut gestoord in mijn slaap puur omdat ik dan draai in mijn slaap en wakker wordt erdoor Ik kon vannacht niet eens zelf opstaan, vriend lief moest helpen met overeind komen
Oke nog geen reacties, maar misschien weten jullie t volgende dan; Inmiddels heb ik nog eventjes bij kunnen slapen, dit dmv een kussen tussen mn benen te leggen (als je moe bent probeer je alles) En heerlijk geslapen zonder pijn of harde buiken Dus de oplossing heb ik nu denk ik gevonden. Wordt de pijn dan veroorzaakt door mijn bekken?
Hoi Yotsuba, Het eerste wat je omschrijft heb ik ook weleens. Ik heb juist het gevoel dat de baby op een bepaalde spier ligt te drukken, door dat ik bijv te lang op me zij hebben gelegen. En vaak als me blaas vol is heb ik ook een harde buik en kom ik ook niet overeind, dit is samen met die bedrukte spier in me lies/zij. Het voelt aan of er iets knelt, en erg zwaar. Ik heb nog niks kunnen ontdekken, om het te verhelpen.. Is onwijs lastig en soms erg pijnijk. Ik kon laatst helemaal niet draaien. dus moest ik me vriend ook wakker maken, om me een zetje te geven.. Sterkte er mee!
hee meis zodra ik me omdraai heb ik al een harde buik dat trekt heel snel weg als ik eenmaal weer lig je baarmoeder is een spier en als je draait span je hem automatisch aan kan geen kwaad verder ik slaap al weken met een kussen tussen me benen maar heb t nog....en omdat ze nu ingedaald is heb ik verschrikkelijke pijn in me banden schaambot dat ik t wel uit kan gillen als ik draai..en ook als ik een hele volle blaas heb en ik leeg m dan trekt die band weer op zn plek wat enorm steekt
Angiebaby! thx, die pijn die je omschrijft herken ik wel erg goed ja. Nu heb ik niet zo heel gauw als jou harde buiken, maar ben blij dat het verder geen kwaad kan behalve dan dat het goed vervelend is. Net bij de vlos geweest en die wist niet waar t vandaan kon komen dus daar had ik niet zoveel aan. Vanavond maar weer aankijken @Spikkeltje, aaah frusterend is t he? als je zelf niet meer overeind komt Thx voor je berichtje!