Man weekendje weg

Discussie in 'De bevalling' gestart door Freddel, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    En? Heb je de reacties laten lezen? En gaat die nog heen?

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Sorry voor mijn late reactie Melaniie, ik had in een eerdere reactie geschreven dat ik inderdaad de reacties hier had laten lezen en dat ie toch maar had besloten om thuis te blijven ;)
    Heel verstandig!:D

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gelukkig blijft ie thuis!:)

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Hihi heel goed!:D

5. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik zou dat nooit doen. Hier zijn ze allebei met 38 weken geboren. He weet nooit wanneer je kindje wordt geboren. Ook eerste kindjes kunnen voor de 40 weken geboren worden.

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wat fijn dat hij toch besloten heeft om thuis te blijven.
    Ik ben ook niet van het verbieden (ik ben niet zijn moeder, we zijn partners), maar ik zou hier ook niet blij mee zijn.

Gelukkig heeft hij eieren voor zijn geld gekozen. Het zal wel een opluchting voor je zijn.

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou het ook niet leuk vinden. Ik zou nog liever hebben dat hij gaat als de baby geboren is. Maar ja, dat is iets tussen jullie natuurlijk.

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ben 3 dagen voor uitgerekende datum bevallen.
    's Avonds hebben we nog een spelletje zitten doen, voelde helemaal niets, rond 12 uur naar bed, om half 1 begonnen de eerste weeën. Ik dacht dat het oefenweeën waren dus liet vriend lekker slapen, om half 7 toch maar wakker gemaakt, vk kwam en ik moest direct naar zh want had al bijna volledige ontsluiting.
    Om half 8 begon ik met persen.
    Het kan dus ook bij een eerste vrij snel gaan zonder dat je iets voelt aankomen.

Fijn dat ie thuisblijft TS! Zal je zien dat je 2 weken later bevalt :D

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw

Mijn eerste was 27 minuten voor de uitgerekende datum en in 2 en half uur op de wereld :D.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dit. Bij de eerste met 36 weken zelf nog een weekend weggeweest zonder man op ongeveer anderhalf uur rijden. Geen moment over getwijfeld.
    Bij de tweede hadden we met bijna 40 weken een vriendenweekend. Was dichtbij, dus we hebben wel thuis geslapen. Mijn man is toen op zaterdag nog mee naar rondleiding in bierbrouwerij geweest. Uiteindelijk is hij niet mee wezen stappen op zaterdag maar dat was zijn eigen keuze. Achteraf was hij er blij mee want ben in nacht van zondag op maandag bevallen, op de uitgerekende datum.

Deel Deze Pagina