Sorry voor mijn late reactie Melaniie, ik had in een eerdere reactie geschreven dat ik inderdaad de reacties hier had laten lezen en dat ie toch maar had besloten om thuis te blijven Heel verstandig!
Ik zou dat nooit doen. Hier zijn ze allebei met 38 weken geboren. He weet nooit wanneer je kindje wordt geboren. Ook eerste kindjes kunnen voor de 40 weken geboren worden.
Wat fijn dat hij toch besloten heeft om thuis te blijven. Ik ben ook niet van het verbieden (ik ben niet zijn moeder, we zijn partners), maar ik zou hier ook niet blij mee zijn. Gelukkig heeft hij eieren voor zijn geld gekozen. Het zal wel een opluchting voor je zijn.
Ik zou het ook niet leuk vinden. Ik zou nog liever hebben dat hij gaat als de baby geboren is. Maar ja, dat is iets tussen jullie natuurlijk.
Ik ben 3 dagen voor uitgerekende datum bevallen. 's Avonds hebben we nog een spelletje zitten doen, voelde helemaal niets, rond 12 uur naar bed, om half 1 begonnen de eerste weeën. Ik dacht dat het oefenweeën waren dus liet vriend lekker slapen, om half 7 toch maar wakker gemaakt, vk kwam en ik moest direct naar zh want had al bijna volledige ontsluiting. Om half 8 begon ik met persen. Het kan dus ook bij een eerste vrij snel gaan zonder dat je iets voelt aankomen. Fijn dat ie thuisblijft TS! Zal je zien dat je 2 weken later bevalt
Dit. Bij de eerste met 36 weken zelf nog een weekend weggeweest zonder man op ongeveer anderhalf uur rijden. Geen moment over getwijfeld. Bij de tweede hadden we met bijna 40 weken een vriendenweekend. Was dichtbij, dus we hebben wel thuis geslapen. Mijn man is toen op zaterdag nog mee naar rondleiding in bierbrouwerij geweest. Uiteindelijk is hij niet mee wezen stappen op zaterdag maar dat was zijn eigen keuze. Achteraf was hij er blij mee want ben in nacht van zondag op maandag bevallen, op de uitgerekende datum.