man weg zonder overleg of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door mixje, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hier ook alles in overleg.... Manlief doet niet zomaar zijn jas en schoenen aan en gaat weg.

2. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    We overleggen het wel. Zou het niet leuk vinden als hij opeens zijn jas aantrekt en ergens naar toe gaat. Andersom ook niet trouwens.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ik ken het, knettergek word ik ervan..

Mijn vriend flikte het zelfs toen we net hadden besloten dat we per 10 aug gingen samenwonen om een maand van te voren mij te sms'en met de mededeling 19 augustus ga ik een week op vakantie met t. Dus ik vraag of er geen overleg is blabla ook omdat het mijn verjaardag is.. Nee het was al besproken toen ik thuis kwam.. Pieperdepieppieppiep.. Wat was ik kwaad.. Ik denk ook niet dat hij het gauw weer doet, hij snapte het denk ik:p

4. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Hier overleggen we bijna alles

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Als het over een weekendje weg gaat dan in overleg en als het alleen gaat over een paar uurtjes naar zijn vrienden dan alleen even voordat hij weg gaat.

6. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    Wij hebben sowieso een gezamelijke digitale agenda, die ook weer is gekoppeld aan zijn werkagenda. Dus we kunnen de afspraken makkelijk zien en dan alvast iets afspreken.

We overleggen wel met elkaar of het uitkomt. Soms heeft hij al hele plannen in zijn hoofd om zaterdags te gaan klussen bijv. En dan vindt hij het niet leuk als hij dan ineens op de kleine meid moet letten omdat ik iets alleen wil doen.

@ts: kan het zijn dat je door je pnd alles te negatief ziet? Mijn man zou in de negatieve sfeer gezegd kunnen hebben wat jou msn zei, maar hij bedoelt dat niet zo. Mijn man krijgt onze dochter gewoon niet op bed. En geloof me hij heeft het geprobeerd, maar ze krijst gerust anderhalf uur lang totdat mama er weer is en dan slaapt zr binnen een minuut... Hij wordt daar erv onzeker van en daarbovenop is hij ook nogeens overbezorgd. Ik ben thuisblijfmama en bdn altijd bij haar en weet hem heel snel gerust te stellen. Dus heeft hij ook liever dat ik thuisblijf. En mijn man loopt ook gerust ff een 'uurtje' naar zijn vrienden, nou dan loop ik daar ook gezellig heen met dochter.
    Vat dit aub niet negatief op, maar ik probeer alleen maar te zeggen dat je man het misschien niet zo bot bedoelt.

7. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Ik heb het topic gestart, maar ik was niet degene met pnd en problemen. Had hier alleen laatst met mijn man over gehad en was benieuwd hoe iedereen het doet...

8. adi

adi Niet meer actief

maar gaat hij dan altijd automatisch vanuit dat jij geen plannen hebt en dus thuisblijft met kind?

hier wordt altijd alles overlegd, puur om de oppaskwestie. Anders sta je allebei met je jas aan bij de deur met de mededeling dat je naar een vriend/ vriendin gaat, terwijl de kinderen boven op bed liggen. Lijkt me nogal lastig.

9. adi

adi Niet meer actief

maar is het juist niet heel belangrijk goir de binding en hechting tussen vader en kind dat ze dit wel samen kunnen? Mijn man zou echt door de grond zakken als hij zijn eigen kind niet kan troosten of in slaap krijgen en daarvoor iemand anders nodig heeft.

10. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    hij mag best wat afspreken als hij dan voordat hij weg gaat maar even mededeelt waar hij heen gaat, en als we al wat hadden (wat hij vergeten is) dan herriner ik hem daaraan op dat moment.
    Ik meld het ook altijd even als ik later ben, nooit ene probleem
    beetje raar als je de deur uit loopt zonder iets te zeggen waar je bent en hoe laat je thuis bent...

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Het gaat hier precies zo! Werkt prima toch :D

12. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    adi: die 2 zijn 2 handen op 1 buik, maar slapen is sowieso drama hier. we zijn allang blij dat ze nu zo snel gaat slapen bij mij.
    had het ff duidlijker moeten typen, maar was al laat haha

13. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

sorry, verkeerd gelezen en door elkaar gehaald. het was voor heleentje bedoeld.

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Overleg over dit soort dingen als je kinderen hebt enzo lijkt me nogal logisch eigenlijk. Iets alleen doen is prima hier, maar het wordt wel van te voren gezegd.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat mij erg logisch lijkt..... in overleg...

iets alleen doen is prima hoor , maar altijd fijn dat we beiden weten waar we aan toe zijn. Vooral nu met een zoontje en een tweede op komst. Vergt soms toch wat meer planning ;)

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij vragen elkaar altijd zodra het bijna weekend is of de ander nog plannen heeft... en we gaan ook vaak een dag in het weekend samen wat doen... biosje ofzo...

zomaar zonder wat te zeggen weggaan gebeurd hier niet... vind ik ook niet kunnen want dat zou betekenen dat de ander niets te zeggen heeft... zo werkt dat hier gelukkig niet....

17. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Hier gaat het eigenlijk ook gewoon vanzelf,enkel ff kort mededelen. Vaak is het bij beide geen probleem.

Waar ik mij wel aan erger is dat bijv op zaterdag als kleine slaapt hij bijna altijd zegt, schat ik ga ff stukkie fietsen. Niet erg want is hobby van hem maar ik moet dus automatisch thuisblijven want kleine slaapt.

En dan komt ie thuis en dan wil ik juist iets met zijn alle gaan doen maar hij juist lekker ff bijkomen

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Bij ons gaan dit soort dingen ook altijd in overleg.

19. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Bij ons gaat het wel in overleg, niet of het mag, maar of het uitkomt. Ik vind het prima als mijn man wat met vrienden gaat doen, komt regelmatig voor. Maar wil het wel graag van tevoren weten. Zou het niet op prijs stellen als ie gewoon niet thuis komt en me dan een smsje stuurt ofzo.

20. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Als mijn vriend ergens heen wil gaan zonder mij en/of zijn kind, dan overlegt hij dat ALTIJD. Het komt trouwens bijna nooit voor, maar als hij gaat dan meldt hij het wel.

Deel Deze Pagina