Menstruatiekalender

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door esther78, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    ik hou mijn cyclus bij op www.menstruatiekalender.net en ben erg te spreken over deze site.
    Er worden steeds meer mogelijkheden toegevoegd en dat is opzich natuurlijk hartstikke fijn maar..... sommige dingen gaan wel erg ver.

je kan aangegeven wanneer je gevreeen hebt, dat is natuurlijk wel logisch en van belang als je zwanger wilt worden maar ik vind het wel een beetje doorschieten nu.
    je kunt zelfs het sex standje met bijbehorend plaatje aanvinken
    en je kan dan ook nog eens aanvinken of je bent klaargekomen via stimulatie van de clitoris met de vinger van jezelf of met de vinger of tong van je partner! :confused:

hahaha, tjonge wat is dat nou voor meerwaarde?

zijn er hier meer dames die gebruik maken van de site en wat vinden jullie hier nou van?

2. 2bb

2bb Niet meer actief

Ken het niet, maar vind het hilarisch om te lezen! is alleen al lachen om hem in te vullen denk ik...;). Ik ga ook eens op die site kijken.

groetjes

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
  4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee ik ben ook lid van die site en vind dat ook een beetje té. Waarom zou je invullen dat je bijv. aan masturbatie hebt gedaan? Haha raar hoor!
    Maar de rest is wel superhandig, beter dan opschrijven in mn agenda waar jan en alleman zomaar in kan kijken!

5. Indogirl

Indogirl Lid

27 dec 2007
    71
    0
    0
    Volgens mij heeft de manier waarop je vrijt wel degelijk invloed. Missionarisstandje (hij boven zij onder) is de beste manier om zwanger te worden nl. En ook de manier van klaarkomen geeft meer kans. Als je klaarkomt heeft het zaad meer kans om op de juiste plek terecht te komen nl.
    Dus op zich...
    Maar ja.. om dat nou allemaal in te vullen HAHA

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hoihoi, ik hou het daar ook op bij en idd ineens staan er plaatjes bij, ach ik kon er wel om lachen en je HOEFT het niet aan te klikken he wat de details zijn, maar goed je kunt alles gedetailleerd bijhouden jah

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ja, haha, heb dat ook gezien. Heb heel even getwijfeld of er geen addertje onder het gras zat. Dat de moderator alles lezen kan en de grootste lol heeft met alle notities. Zoiets.
    Het lijkt me ook allemaal gek om bij te houden, maar het is ook wel weer grappig...

8. gerianne

gerianne Niet meer actief

ben ook op deze site bezig en inderdaad het gaat nu wel echt iets te ver
    maar wel ideaal om alles bij te houden

9. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    heb de site gebruikt, tot ik zwanger werd toen was ie nog niet zo uitgebreid.....maar vond het wel handig dat je kon invullen wanneer je seks had gehad zo wist ik dat het technisch gezien toch mogelijk was dat ik 5 dagen langer zwanger ben dan ik had verwacht........ maar standjes en zo vind ik wel erg ver gaan. Vond abortus toen aan vergaan.........

10. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik schrijf alles in mijn agenda, maar ga ook eens op deze site kijken. Ben benieuwd!

11. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Is die vrouw op jouw foto mevrouw ten Cate? Vond ik zo leuk vroeger, maar niemand kent haar!

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik ben benieuwd of iemand ook haar temperatuur bij houd in menstruatiekalender. Krijg je dan ook van die mooie grafiekjes zoals in FF en word er een kruis gezet bij vermoedelijke eisprong?

@tata Ja mevrouw Ten Kate, haha was zo grappig vroeger bij de VPRO toch?

13. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Eerst even de mol kijken en dan ga ik alles invullen!
    Ik was een echte ten Cate fan, Nonja!

14. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Nou, bij mij doet ie niks! Ik krijg geen code. Jammer!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik krijg ook geen code...jammer :(

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik vind het een super handige site
    Maar die plaatjes had ik nog niet gezien..ga gelijk eens kijken hihihih
    Maar ik vul meestal alleen in dat we sex hebben gehad en niet verdere details ;)

17. idioootje

idioootje Lid

29 dec 2008
    34
    0
    0
    Assistent Accountant
    Achterhoek
    Ik heb het ook aangevraagd gisterenavond en de code kwam rond 4 uur vannacht. Dus t komt zeker wel!

Wel een leuke site, ik ga het ook eens proberen.

En ja, mevrouw ten Kate; leuk! Op zondagmorgen voor of na achterwerk in de kast!

18. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hallo dames,

hier mevr ten Kate :D , ik kwam haar tegen tijdens mijn zoektocht naar de goude oude (rembo&rembo, broertjes, buurman&buurman)
    Ik moest zo om haar lachen. Snotvergeme!

Maar even on-topic, ik vind de menstruatiekalender top hoor en ze hoeven van mij ook zeker niets te veranderen.
    Ik begrijp heel goed dat de functies allemaal aangevraagd worden.

Maar kan iemand mij de verschil of meerwaarde vertellen van klaarkomen doormiddel van de vinger of klaarkomen dmv de clitoris stimulator?
    :D Misschien doe ik het niet goed en is het daarom nog niet gelukt! ;)

19. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Rembo & Rembo...die waren ook leuk! Toch hoop ik dat onze kindjes dit niet zullen kijken.

Ik heb de code gekregen en ga zo eens kijiken!

20. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Nou ik heb hem ingevuld! Was een hele klus om alles uit mijn agenda over te nemen. Wel leuk met die plaatjes. We zijn het alleen niet eens over mijn NOD. Heb in het begin wat langere cyclussen gehad, maar nu niet meer. Hij pakt het gemiddelde. Ik hou die van deze banner toch maar aan.
    Slaap lekker voor straks!

Deel Deze Pagina