Ja klopt. Vandaar die audit ook en vandaar ook dat dit naar boven kwam. Als Apple daar niks om had gegeven was het ook niet in hun annual supplier report naar boven gekomen... Waarom krijg ik het idee dat je mijn ongelijk wil bewijzen??? Even nogmaals de eerste twee berichten hierover: Niet dus... Aziatische bedrijven die door een Amerikaans bedrijf op de vingers zijn getikt.
Wil even Zilvervosje hart onder de riem steken. Toen ik net bevallen was van onze eerste (die ook veel huilde in het begin) voelde ik me op dit forum ook met de dag onzekerder en meer aangevallen. Je bent als kersverse ouder nu eenmaal onder invloed van de hormone, je wilt het goed doen, je wilt ergens je kindje het beste bieden en ook al ben je overtuigd dat je dat doet: de opmerking van een ander maakt je weer mega-onzeker. Ik ben nu al wat langer 'onderweg' in het mama-proces en laat me niet meer zo heel erg raken door meningen van anderen. Soms wil ik wel graag mijn eigen mening geven en ik heb nogal de neiging voor anderen op te komen, en dat lokt dan discussies uit. Ook bijvoorbeeld over dit topic. Maar een mama kiest wat voor een mama en haar kind op dat moment goed is. En zodra je als mama zelf liever iets anders wilt, alleen dan ga je je aanpak veranderen. Laat anderen daar alsjeblieft geen invloed op hebben.
zijn hier ook mama's die dachten: thuis-blijf-mama is niets voor mij! ik zou gillend gek worden?????????? ik heb altijd zo'n 60a70 uur in de week gewerkt en vond het heerlijk, ik kon mijn energie er echt in kwijt, het was een lichamelijk een zware baan (chef kok) nu ben ik voor mijn zwangerschap naar een ander bedrijf gegaan waar ik minder kon werken. dit was met de reden, mocht ik zwanger worden dan kan ik minder gaan werken als de kleine er is. maar mijn contract werd niet verlengt in mijn zwangerschap. en nu.... ik vind het heerlijk!!! nooit gedacht dat ik het zou kunnen! mijn partner gaat op maandag morgen weg en is op vrijdag middag pas weer thuis. ik sta er doordeweeks dus alleen voor en voor mij is 24 uur in een dag nog tekort.