Misschien een beetje vreemde titel maar wist niet goed hoe ik het moest omschrijven. Sinds enkele dagen had ik last van mijn polsgewricht, zo maar plotseling zonder dat ik iets vreemds gedaan heb. Het is een constante zeurende pijn met af en toe scherpe steken. Vooral in de ochtend en in rust voel ik het goed. Gaat wel weer over dacht ik, tot ik vanochtend uit bed stapte. M'n nek, rug, heupen, schouders, knieën en polsen doen zeer, voelen stijf of in ieder geval belemmerd in hun beweging. Ik heb al een beetje gerekt en gestrekt maar dit lijkt niet veel te helpen. En juist vandaag ben ik alleen met de kinderen, komt dus niet lekker uit nu. Hoe ga ik in godsnaam de dag door komen? De jongste optillen is al een opgave en die weegt maar 6 kilo en bij het ontbijt smeerde ik een boterham en moest tussendoor zelfs stoppen om even m'n hand rust te geven In het verleden heb ik overigens eerder gewrichtsklachten gehad, ook spontaan maar toen in mijn knieën. Daar is nooit een oorzaak voor gevonden en ik wil liever niet te veel uitweiden i.v.m herkenning maar daar heb ik lang mee gezeten en is ook vrij heftig geweest. Uiteindelijk is het weer goed gekomen en heb ik er al een aantal jaren weinig tot geen last van. Maandag ga ik zeker een afspraak bij de dokter maken, maar voor nu.. Hoe ga ik dit doen? Heb 2 kleintjes van 18 en 5 maanden en die kan ik niet uitleggen dat mama zich niet zo goed voelt