Hallo meiden, Wij gaan een nachtje weg en overnachten in Ouddorp. Nu ben ik totaal niet bekend in die omgeving. Zijn er meiden die leuke tips hebben om te doen of lekker te eten in de omgeving? Alle hulp is welkom
Daar kan je een kort antwoord opgeven. Niks! Zeker als je vannacht gaat overnachten. Zondag is alles dicht en gesloten. Lekker eten kan je wel en dat is bij de Dolle beer. Restaurant staat aan Grevelingenmeer bij de punt. En als je bij van Akershoek overnacht, daar kan je ook goed eten.
Idd helemaal niks, zeker niet op zondag Je kan even 10 minuutjes verder rijden, daar ligt Center Parcs Port Zelande, dat is wel open op zondag en kan je gezellig wat drinken, of naar het zwembad gaan, evt combineren met een bezoekje aan het strand? De Mekkerstee (geitenboerderij) is ook leuk maar ook alleen vandaag open.
als je vandaag nog gaat moet je echt naar Koeiesteyn in Rockanje, best in de buurt! Is tot 16:00 open... zooo leuke winkel! soort museum waar je alles kan aanraken en bijna alles kopen! haha.. je moet er wel van houden natuurlijk
Niets wat had ik vroeger toen ik bij mijn man thuis kwam een hekel aan de zondag in ouddorp..Niets te doen. Behalve een strandwandeling en een pizza eten.
Misschien op zaterdag bolussen eten? Ik weet niet of die lekkere bakker dan open is.. en heb al helemaal geen idee hoe die heet. In heel Nederland verkoopt niemand zulke lekkere bolussen als hij! *helpt iemand mij?!*
Ik moest wel lachen. Mijn idee was ook om "NIETS" te posten. Je kunt je zondag elders veel leuker besteden.
Ik ben al lang blij dat we het nu weten. Dit was een verrassingshotel maar we laten verstek gaan. Blij met de input, dat scheelt weer 200 km rijden.
Zoals gezegd heb je port Zelande. Weet niet of je ervan houdt, maar er is pas een nieuw sauna en wellness complex geopend in de buurt daar met werkelijk alles erop en eraan. Is op zondag open.