Nou jullie zullen wel denk wat is dit maar ik heb wat antworden nodig over zwanger worden ik en mijn vriend proberen al een tijdje een kleine te maken ik ben nu al dik drie maanden gestopt met de pil de laastse ongi was 9 mei gewoon 5 dagen precie zosls voorspeld en daarna hebben we echt op elke vruchtbare periodes sex gehad nu moest ik 3 juni ongi worden maar ben nu al 11 dagen overtijd heb al twee testen gedaan maar niks allebij negatief in de tussentijd hebben we nog steeds gewoon sex om de kans te vergroten heb nu wel sinds kort hoofdpijn en ben af en toe snel moe dus ja wat nu af wachten tot ik als nog ongesteld word of ??? Wie o wie hoord het graag
Grote kans dat je nog aan het ontpillen bent Wolkje. Je bent nu namelijk niet 'al' maar 'pas' drie maanden gestopt met de pil. Dan kan het nog flink op en neer gaan met de cyclus. Je kunt naar de huisarts gaan maar ik denk dat ie zegt dat je nog even moet afwachten en je lichaam de tijd moet geven om zijn normale cyclus weer op te pakken.
Ja dat bedoelde ik ook ben pas gestopt ja Hihi maar ja ik horde dat dat best een tijdje kan duren het ontpillen zeker omdat ik al 12 jaar de pil slik. hmm dan wachten we gewoon af we foreren niks want dat werkt al helemaal niet maar wel gewoon lekker blijven oefenen Hihi
Haha ja nou bedankt Hihi kon het ook niet anders omschrijven. Maar zoals ik al zei gewoon af wachten ??
Nou eindelijk ik ben ongi en niet z'n beetje ook lekker ouderwetse ongi met pijnlijke steken en kramp pijnlijke onderrug leuk maar goed dus ja nu maar weer afwachten
Ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil (na 15jr) en zie mij cyclus (banner). Deze maand waarschijnlijk weer een cylcus van 26 dagen. Geen pijl op te trekken dus. Lang leve de ovulatietesten Sterkte met je menstruatie. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
ook ik ben nu 6mnd anticonceptie vrij ( spiraal , mirena) en klus elke maand braaf , zonder resultaat tot nu toe. heel vervelend , en afentoe enorm frustrerend . maar dr komt een dag dat je menstruatie 9mnd uitblijft
Haha fleurtjes ja dat klopt ik heb dat nu dus ook dan weer snel ongi dan weer lang wachten en ja das vermoeiend maar idd hou goed de periodes in de gaten van vruchtbaarheid want ja voor je het weet is het dus raak en nat als bijoux zij voor je het weet blijft het ineens 9 maanden weg nou laat het zo is zijn en we zou echt heel blij zijn. Vraagje nog ik zie bij somige mensen z'n mooie meter voor b.v hoe lang je nog moet voor je moet bevalen maar ook voor je vruchtbaare periode hoe kan ik daar aan komen lijk me best handig
helemaal boven in het menu onder banners..........volgens mij staat t daar ook beschreven hoe het moet...... ben nu iig te moe om het uit te leggen....net uit de nachtdienst....sorry. trusten
Aahh dat geef ken het heb ook ploegendienste gewerkt dus ja slaapste dan en ik heb het ook al gevonde hoe het moet dus maar bedankt alsnog
Wel teken dat je lijf nu pas een beetje de hormonen van de pil kwijt is! Goed dus! Succes met zwanger worden!