Man wil ineens eerst huis verkopen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sukke, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ow meiden, wat ben ik verdrietig.

We wilden graag snel 2 kindjes na elkaar (als ons dat gegund is natuurlijk) en om die reden ben ik met 8 mnd de bv gaan afbouwen omdat ik via de mmm zwanger zal moeten raken. Heb hier erg lang over lopen twijfelen omdat ik het heel oneerlijk vond dat ik de bv op moest geven hiervoor. Uiteindelijk wel gedaan en van de gyn de opdracht gekregen om na het stoppen ook nog 3 mnd een cyclus af te wachten (die heb ik namelijk nooit gehad na het stoppen met de pil toen we voor de eerste gingen)
    Nu kunnen we over 2 wkn ein-de-lijk naar de gyn alleen nou begint man ineens te twijfelen. We hebben namelijk ons huis te koop staan en dat wil hij nu eigenlijk eerst verkopen voordat we weer zwanger raken. We hebben nu een klein huisje. 2 slaapkamers en nog een zolder. Beneden is het ook niet heel groot maar nu goed te doen. Met nog een kleintje zou het wel kunnen maar is niet ideaal.
    Maar goed! Ik wil het zo graag zsm!!!
    Anders ben ik voor niks gestopt met de bv bij zoonlief, wordt het leeftijdsverschil alleen maar groter en wat als ons huis nou nog 2 jaar te koop staat!!!!:(

Ben nu zo verdrietig.....In juni waren we al bij de gyn geweest en eigenlijk wilde ik toen al. Dat ik 3 mnd op een cyclus moest wachten die toch niet komt vond ik al hels en nu dit!!!!
    Wat zouden jullie doen in deze situatie.

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik snap dat dit erg vervelend is.
    Ik zou er nog eens goed met je man over praten en ook dat je het er wel erg moeilijk mee hebt moest je nog langer wachten..
    Gewoon zeggen hoe je je voelt!

3. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Klinkt heel simpel misschien en makkelijk gezegd dan gedaan maar praten. Zeggen wat je dwars zit, misschien ook vragen waarom hij dir ineens wil succes

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Praten gaan we idd sowieso alleen staat het voetballen nu op... !
    Met wat zouden jullie doen bedoel ik voornamelijk *idd afwachten wat verkoop huis doet of *je daar niet van laten weerhouden voor een 2e zwangerschap.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nou ik zal je vertellen dat het eigenlijk mijn kronkel was omdat wij ook een klein huis hebben.
    Ik wilde eerst verhuizen en dan pas voor nummer 2 gaan.
    Echter mijn man is goed in uitstellen en het huis staat dus nog altijd niet te koop.
    Ik heb dus nu ook besloten te stoppen met de pil en voor nummer 2 te gaan als man lief eindelijk zo ver is.
    Ik zou niet wachten op een verkoop en verhuizing want het kan nog wel 2 jaar of langer duren voordat er iemand intresse heeft.
    En mocht hij nou wel snel verkocht worden maak je samen met de koper afspraken over de sleuteloverdracht.

6. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    ------

Mee eens! Met afspraken over de overdracht kan je wat rust creeeren als je hoogzwanger zou zijn bij verkoop.

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik zou denk ook niet wachten tot het huis is verkocht. Het kan inderdaad in deze tijd nog wel een poos duren.

Wij hebben 3 slaapkamers, waarvan 2 hele grote slaapkamers en 1 hele kleine.
    Ik zei dus altijd dat als ik een 2e zou willen ik eerst wil verhuizen... maar goed we wonen hier net een jaar.
    En ik weet nog niet wanneer ik voor de 2e zou willen gaan maar goed, het is gewoon niet verstandig om al zo snel te gaan verhuizen.

Nu zie ik om me heen echt zoveel gezinnen waar ook de slaapkamers verschillend zijn, zelfs kleine kinderen die nog niet eens een eigen kamertje hebben dat ik me er al minder druk om maak en denk dat kleine kamertje kan zeker tot een jaar of 7 mee kan voor een kind.
    Ik maakte me eerst altijd druk over dat het niet eerlijk zou zijn dat het ene kind een hele kleine kamer heeft en de ander dan een hele grote. Maar goed dat doe ik nu niet meer.. Ik zie het dan wel!

Meid succes! Ik snap echt dat je het graag wilt en ik hoop dat jullie er uit komen, want ik vind dat het jullie niet tegen moet houden.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik zou absoluut mijn leven niet meer laten bepalen door een huis tenzij ik wist dat we ubervruchtbaar waren:p

De wens voor een 2e was er al een tijd bij ons maar vooral mijn man wilde wachten tot ons huis verkocht zou zijn. Ik ook liever maar had ook in mijn achterhoofd dat het wel weer eens langer kon duren om zwanger te worden.Tot ons huis al bijna een jaar te koop stond en hij ook zoiets had van misschien gaat het nog wel langer duren. En wat ben ik blij dat we niet nog langer gewacht hebben want inmiddels zijn we al dik een jaar bezig voor een 2e kindje en heb ik spijt dat we er niet eerder voor gegaan waren. Doe vooral wat jullie gevoel je ingeeft maar je weet idd nooit hoelang het zal duren.

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nooit je huis eerst willen verkopen hoor!

Wij hebben al 6 jaar (!!!!) twee huizen, nou ja een huis en appartement...dat wil maar niet verkocht worden..:(:$

Ook wij hebben de mmm nodig om (hopelijk) zwanger te raken en een brusje erbij te krijgen (of we starten een 2e adoptieprocedure), en weten dat dat een mega lange weg is....

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wow al 6 jaar dubbele lasten dus?:$ Heftig hoor! Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn meid!

Deel Deze Pagina