Ik weet, het blijvt gewoon "afwachten", maar ik vind dit so raar! 4 dagen na mijn IUI heb ik al pijn in mijn borsten gekregen, dat gebeurt ALTIJD een week voor dat ik ongi wordt, dus dit was heeeeel vroeg dan, als dat het is! En ik ben nu twee dagen achter elkaar een beetje misselijk geweest, niet erg, maar gewoon niet lekker weet je, dus op dag 5 en 6 na de IUI... Ik weet dat het moelijk is om te zeggen wat het is, of dit en dat, maar, ik wou het gewoon vertellen, toch....ik blijf hopen! En, iemand anders die dit herkent? Gedachten?
Lieve Trolljenta, Mijn misselijkheid is er sinds afgelopen dinsdag in alle hevigheid. Ik hoop dat het een goed teken voor je is meid. Ik zal aan je denken en ben erg benieuwd hoe de komende tijd voor jou zal gaan. liefs Femke
Ik hoop het ook Maar ik blijf toch denken dat het niet zo is, maar het is toch niks anders te doen dan te wachten. Gewoon leuk om te hooren wat mensen zeggen, wat ze denken enzo terwijl ik wacht
Is een goede afleiding hoor, je hebt groot gelijk. ik ben er door werkdrukte o.a. erg weinig momenteel. Verder kijk ik alleen naar een aantal berichten aangezien ik merk dat ik onrustig en onzeker word van bepaalde onderwerpen. (is dus beslist geen desinteresse) liefs Femke
Ik ben hier ook niet elke dag hoor De ene dag heb ik het wel nodig, de andere wil ik het gewoon voor mijzelf houden
minou: zaterdag is het 14 dagen geleden, de eerste 2 keer ben ik 12 dagen na de IUI ongi geworden, dus, als ik donderdag of vrijdag nog niet ongi ben geworden, dan gaat mijn hartje HEEL hardt kloppen Dat wordt de beste verjaardags kado OOIT! Ik ben namenlijk donderdag jarig hehe
Volgens mij heb jij de zwaarste wachtweken zeg...pfff.....zaterdag duurt nog lang, tis pas maandag! Heel veel succes meid! Elmo