Dat weet ik wel zeker Anders zegt ie ook niet dat hij bang is dat er verwijten gaan worden gemaakt. Neem niet aan dat je van jezelf denkt dat je dat gaat doen.... hij is bang dat zij HEM gaat verwijten...
Ach en misschien moet hij gewoon aan het idee wennen om een potje te vullen.en in te leveren ....dat is toch voor veel mannen eeeh...tegennatuurlijk. Sterkte, en blijf er over praten dan wordt het wel duidelijk waar de kink zit
Tuurlijk moet hij daar aan wennen! En dan kan je rare opmerkingen/bokkesprongen maken. Wacht maar af, hij draait vast wel bij hoor! Neem de tijd!
Komt vast goed.. Het is eng.. maar misschien toch nodig. Het is zeker dat het bij ons door het zaad komt.. door het verminderde aantal. Voor mijn man even slikken, maar wilde ook direct weten wat hij kon doen. Zit inmiddels aan de 1000 mg Vit c per dag (zou eventueel kunnen helpen)
Nogmaals allemaal bedankt voor julie reacties. Gisterenavond nog even een emo gesprek gehad waarin ik hem kenbaar heb gemaakt dat ik er toch wel mee zit dat we nog niet zwanger zijn. Ik weet wetl dat het jaar nog niet om is en dat wachten we dus rustig af. Maar over als het niet lukt en onderzoeken etc. zei hij 'dat zien we dan wel'. Dus ik denk idd dat hij er aan moet wennen en tegen die tijd zal hij er wel anders over denken. Gr. Brrr
Brr wat rot voor je, gelukkig heb je nog een keer je hart kunnen luchten en er over kunnen praten. Ik begrijp die superego's van die mannen niet, het enige wat ze hoeven te doen is een potje vullen. Alle andere, pijnlijke onderzoeken zijn voor de vrouw. Ze moet gewoon een schop onder hun....... hebben.
he brrr, ik ken de situatie alleen was ik degene die niet wilde testen omdat ik bang was dat we het tegen elkaar zouden gebruiken. wij hebben er met zijn tweeen een goed gesprek gehad en later ook nog samen met de h.a. later hebben we nog een gesprek gehad met de gyn en vanaf dat moment zitten we in de molen. ik begrijp jou maar ik begrijp je man ook erg goed. uiteindelijk zijn wij wel gestart. probeer er over te praten dat is het aler belangrijkste. liefs lyd
Mijn partner ging wel mee! Het ligt grotendeels aan zijn zaadkwaliteit. Die is SUB. Maar hij wil niet toegeven dat het aan hem ligt! Het is makkelijker dat mensen denken dat het door mijn leeftijd komt! Jaja.... Kom niet aan zijn ego! Zijn zwemmers zijn kampioenen in zijn ogen. Niet dus.... Groetjes Marjo
wil je ff een hart onder de riem steken wat betreft de opmerking van je man, ik kan hem ergens wel goed begrijpen, ook hier hebben we dat gesprek gehad, dat ik toch wel wilde weten "hoe en wat" en ook hij zei dat hij dat helemaal niet zag zitten, vooral niet omdat we al 2 kinderen hebben en hij nog een "jonge god" is zoals hij het wel eens zegt... toch hebben we het er later weer over gehad en zei hij ook dat zien we dan wel weer, nu zijn we inmiddels "dat zien we dan wel weer" voorbij en hebben we dinsdag zijn zwemmers ingeleverd... helaas was de uitslag niet datgene waar we op hoopte...en maakt hij antistoffen tegen zijn zaadcellen aan en is de concentratie levendige zaadcellen heel erg laag.... hoop in ieder geval voor jou dat je em toch binnenkort zover krijgt dat hij het wel laat doen dan weten jullie in ieder geval wel of het ergens aan ligt of dat jullie "gewoon"geduld moeten hebben... ben nu ook bang voor zijn reactie als hij straks hoort wat de uitslag was want ook hij liet doorschemeren geen kerel meer te zijn als ie geen kind meer zou kunnen "maken"dus dat wordt nog wat...ik baal ook als een stekker maar hoop toch dat hij het straks een beetje goed opvat... succes meid...
Juist dat ik precies wat ik wilde zeggen, maar ik dacht misschien komt het kwetsend over dus het ik het maar gelaten maar jij denkt dus precies hetzelfde!
Nou ja, ik ga er van uit dat iemand dat van zichzelf niet verwacht...1+1=2 toch... Hoop dat ie gauw bijdraait, denk het wel! Misschien geeft ie dat dan ook wel toe....hoe eerlijker je nu tegen elkaar bent des te beter kan je naar mijn mening samen dit gevecht aan gaan! Liefs Elmo
mijn man ging makkelijk mee naar de artsen, sterker nog hij stuurde mij naar de huisarts toen we niet snel zwanger raakten, en het zaadonderzoek werkte hij ook zonder problemen aan mee en nu blijkt het inderdaad aan zijn zaad te liggen en hij voelt zich nu schuldig dat ik dot allemaal moet doormaken omdat hij het niet kan! Veel praten helpt gelukkig!
hey hey ik snap het heel goed eigenlijk, wij willen allebei heel graag een kindje maar we hebben ook allebei al afgesproken toen we stopte met de pil dat we ons nooit zouden laten onderzoeken, wij willen het niet weten aan wie het ligt en al die toestanden.. we zijn ook nog maar 4 maand bezig dus misschien denken we er over een jaar ook zo over als jullie maar dan weet ik echt niet wat mijn mannetje zou doen ik denk niet dat hij gaat eerlijk gezegt... ik hoop dat het voor jullie en voor ons natuurlijk allemaal goed komt in 2007.. liefs wiesje
mijn mannetje heeft mij ook naar de huisarts gestuurd en naar de gyn alleen nu alles heel erg dichtbij is enzo vind hij het wel erg moeilijk maar werkt wel mee ik kan wel merken dat hij er heel veel moeite mee krijgt nu ze zijn zaad en alles gaan onderzoeken maar hij doet het voor een goed doel zegt ie het is en blijft natuurlijk eng voor man en vrouw
Het is voor allebei even spannend. Kan me ook echt niet voorstellen dat je je partner gaat beledigen als je weet dat het aan hem ligt. Zo gemeen zou ik toch echt NOOIT zijn. Ik ben heel blij dat mijn man zo goed meewerkt en overal achter staat. We willen allebei dolgraag een kindje en als dat dan niet zomaar lukt, is het fijn dat je er allebei voor gaat, SAMEN. Hoe moeilijk dat soms ook is. Ik denk dat het je uiteindelijk alleen maar dichter naar mekaar toe laat groeien. Heel veel suc6 iig en geef je ventje de tijd!