Man wil niet zo vaak klussen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamaloe26, Mar 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

hallo iedereen,

Hier nog iemand waarvan hij eigenlijk bijna nooit wil klussen..
    Dit heeft me al zoveel tranen en ruzie gekost..pff..
    en dan doen wij het misschien 1x in het half jaar ofzo..ik schaam me best dat ik dit zo moet vertellen..maar ben blij dat ik niet de enige ben,alhoewel het bij ons soms wel erg lang duurt voordat we klussen.
    Ik heb al van alles geprobeerd,maar hij wil op de een of andere manier gewoon niet.
    Daarbij komt dat hij alleen in de weekenden thuis is,dus moet het net dat lucky weekend zijn dat ik mijn eisprong heb.
    Heb er over gepraat met hem en hij zegt dat ik er teveel mee bezig ben om zwanger te raken,dat hij me niet elke maand teleurgesteld wil zien en dat de sex er gewoon niet van komt..
    Hij zegt: als ons een kindje gegund is,komt dat vanzelf wel..
    Lijkt mij ook dat hij weet dat het er niet in komt door er naar te kijken alleen zeg maar.. of er aan te denken..
    zooooo frustrerend..
    zo,ik ben het even kwijt,daarbij schaam ik me ook gelijk dood..

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ Sylvia, je niet gaan schamen hoor, nergens voor nodig.
    Mannen :x. Nee ze kunnen echt wel heel lief zijn, maar wat je zegt hij snapt toch ook wel dat er wat actie moet komen voor je zwanger wordt. Mijn vriend gaat er ook nog eens van uit dat hij super-sperma heeft en dat het vast gemakkelijk raak zal zijn, pff.
    Ik hoop dat het klussen vanavond door gaat. En ik zal voor jou duimen dat je ook gauw aan het klussen kunt en het raak mag zijn.

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik zou nu nog even niet gaan zeuren om meer. Mijn vriend wilde in het begin helemaal niets horen over vruchtbare dagen e.d. en daar hebben we best discussies over gehad. Als het komt dat komt het (vrienden van ons zijn steeds in ronde 1 zwanger dus hij heeft er een bepaald beeld bij).

Toen ik de 6 maanden gestopt grens passeerde (waar 70/80% zwanger is 'behalve' ik) met een LF van 9 dagen was ik heel erg verdrietig. We hebben er toen over gesproken en pas nu heb ik het gevoel dat hij er serieuzer mee bezig is. Los daarvan wil hij nog steeds niet weten als ik vruchtbaar ben (al kon ik het weer niet voor me houden deze maand..)

Moraal van het verhaal: geef het even de tijd! Niet gaan pushen. Al kan ik me je frustratie erg goed voorstellen want los van je 'kansen' die afnemen is sex ook gewoon prettig natuurlijk!
    Succes met zwanger worden!

4. Sylvia1982

Ohh ja,idd.. die van mij denkt ook dat supersperma heeft.. maar nu moet hij het laten testen.. dan zullen we het wel zien.
    En ik wil ook echt niet alleen maar sex om een kindje.. ik wil het gewoon omdat ik het lekker vindt... mijn cyclus loopt nu gelukkig zo,dat ik aanstaande zondag/maandag mijn eisprong heb.. dus als ie dan thuis is en hij wil...hebben we in elk geval een kans..
    Ik moet wel zeggen dat de moed me aardig in de schoenen zakt op deze manier.. heb hem al 1000x gevraagd of hij wel echt kindjes wil,hij wil niks liever..Maar hij wil mij ook gelukkig zien en niet elke maand in tranen als ik ongesteld wordt..dat snap ik ook wel,maar toch..
    Af en toe... ben stiekem wel opgelucht dat ik dit zo neer kan zetten zonder gelijk uit gelachen te worden..

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Sylvia
    Och meid, tuurlijk word je (hier) niet zomaar uitgelachen.. Moet zeggen dat ik dat hier nog nooit gezien heb.. Kan het me goed voorstellen hoor.. Zijn jullie al lang bezig voor een kindje? Kan me je man/vriend ook wel voorstellen hoor.. Als ik naar mijn man kijk is ie precies hetzelfde.. Hij haat het als hij mij in tranen ziet om wat voor redenen dan ook..

6. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Ook ik ken dit probleem! Wij klussen ook gemiddeld eens in de 2 weken....

Wat voor ons werkte was eerst lekker uitgebreid samen te gaan douchen. Hierdoor komen wij altijd wel in de "mood" en was de druk van het moeten er af...

7. fafa

fafa Niet meer actief

hallo allemaal, hier nog een met een relatief laag 'klus-gemiddelde'.

Mijn vriend wil niet supergraag kinderen; hij vindt het ergens wel leuk, maar ook supereng tegelijk. Hij durft geen beslissingen te nemen om er echt voor te gaan; hij ziet wel wat het lot ons brengt. Dus zitten we nu gewoon op hetzelfde gemiddelde als voor het stoppen met de pil (1x in de week). Dus ook hier een kwestie van heel goed timen. *zucht*

Ik ben er in ieder geval mee opgehouden hem te vertellen wat mijn vruchtbare dagen zijn, maar gelukkig zit de natuur zo fantastisch in elkaar dat híj van mijn feromonen (geurstoffen die je aanmaakt in je vruchtbare periode) onwijs opgewonden wordt, dus gelukkig doen we het vaak wel op de goeie dag.

Maar het blijft lastig: ik weet dat er maar 1 zaadje nodig is, maar ik vraag me af wat onze kansen zijn met maar 1 potje seks in mn vruchtbare tijd...

8. Sylvia1982

Ik ken het hoor... dat moet dan volgens mij echt een lucky shot wezen.. bij ons helpt het totaal niet als ik zeg dat ik in mijn vruchtbare periode zit.. lijkt wel of ie dan juist afhaakt.. net of ie t eng vind ofzo...zou ie examenvrees hebben?? zal toch niet??

9. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wij hebben het afgelopen maand alleen gedaan in de ochtend op de dag van mijn eisprong. Je zou denken: nu is het raak, zeker omdat het met ons eerste kindje in de eerste ronde raak was maar helaas...zie banner...

Denk dat je het minimaal 2 x om de dag moet doen rond eisprong. Denk ook dat de man vaker moet lozen zeg maar voor beter zaad dus wij gaan deze maand meteen na de ongi aan de slag en rond de eisprong 2 x om de dag. We hebben elke maand een soort strategie. Staat hier wel druk op de ketel bij manlief en dat werkt averechts. Tja wij doen het niet standaard 2 x per week dus dan is het opeens wel een moetje.

Succes dames, Charlie

10. Sylvia1982

Nou,ik heb toevallig mazzel dat ie vanavond een keertje thuis is..dus wie weet heb ik mazzel.. nadeel is alleen dat ie woensdag zijn kwakje moet inleveren,waardoor we zondag niet meer kunnen klussen... dus zal het dan tot zaterdag kunnen..
    Ik zal wss het geluk niet hebben dat ie 2 dagen achter elkaar wil..ik dacht ook altijd dat mannen altijd wel zin hadden.. kom ik nu wel ff van terug.. begin al te denken dat ik een nymfo ben ofzo..

11. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik heb vandaag mijn eisprong en hoop zooo dat ie vanavond wil!
    Ik dacht ook dat alle mannen vaak wilden. Stiekem twijfel ik hier door ook wel eens aan mezelf en of ik wel aantrekkelijk genoeg ben of iets verkeerd doe ofzo.

12. Sylvia1982

Hey Mamaloe.. ik herken dit zo ontzettend erg he..
    Ook ik idd aan het twijfelen..vind ie me nog wel mooi? vind ie me nog wel sexy? En telkens zegt ie: ja tuurlijk schatje,wat denk jij dan? Waarom denk je dat ik bij je ben? pff... dan smelt ik weer..
    Hier zondag de eisprong denk ik,dus ik hoop dat we voor die tijd een keer wat gaan doen..zodat ik echt een reden heb om nerveus te worden als ik ongesteld moet worden

13. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hier gister de stoute schoenen aangetrokken en er over gepraat. Het zat me echt zo hoog. Nu is mijn vriend niet zo'n prater dus het zijn altijd redelijk korte gesprekjes. Maar het heeft wel indruk gemaakt geloof ik. Ook gevraagd of hij me nog wel aantrekkelijk vond, en hij zei hetzelfde als wat jou man zegt sylvia. We hebben afgesproken om deze ronde niet gericht te klussen om de druk er even wat van af te halen. En we hebben afgesproken om deze ronde te gebruiken om echt actief weer wat intimiteit terug te krijgen en wat vaker spontaan te vrijen. Nu hopen dat het ook echt gebeurd, maar ik was allang blij dat we er een keer goed over gepraat hebben zonder dat hij gelijk in de verdediging gaat en het gesprek afkapt.

Het zou echt fijn zijn sylvia als je man deze ronde op je vruchtbare dagen wil klussen. Ik zal duimen dat het ook gelijk raak zal zijn.

Liefs Mamaloe

14. Que

Que Niet meer actief

Ik heb ook zo'n man. des tijds toen we bezig waren om zwanger te worden waren het alleen nog de verplichte sex dagen en verder de rest van de maand niet. Nu moet ik er wel bij zeggen dat wij er 2 jaar over gedaan hebben om zwanger te worden.

Ook ik ben op een gegeven moment het gesprek aangegaan. Hij is gewoon niet zo'n onwijze sex liefhebber. Hij werk 7 dagen per week en als hij dan thuis komt wil hij lekker samen op de bank zitten, kletsen en film kijken.

Wat ik op een gegeven moment deed was als ik wist wanneer we moesten hem een sms sturen, waarin ik hem verleide ed. Dat werkte wel goed!!

Succes!! En misschien is het idd wel goed als je een maandje verplichting overslaat. Ik kon het niet.

15. Sylvia1982

Wat een lieve reacties! dank jullie..
    Dit keer is het er niet van gekomen..
    We zijn het hele weekend druk bij mijn ouders bezig geweest (en dan niet in bed bedoel ik) en nu mag ie niet meer omdat ie woensdag zijn kwakkie moet inleveren bij het ziekenhuis.. dus wie weet volgende maand..
    Erover praten met hem heb ik al een aantal keer geprobeerd..maar dat eindigt altijd in ruzie.. en daar heb ik geen zin meer in.
    Ik wil mezelf er gewoon bij neer leggen dat het gewoon nog een tijdje gaat duren..en dat het,zoals vriendlief zelf zegt,vanzelf wel komt..
    Misschien krijgt ie na de uitslag in het ziekenhuis wel ineens de kriebels... wie weet.. moet het maar afwachten denk ik

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Moeilijk soms hè dames, die mannen. ;) De pil gaat hier vandaag de deur uit en als het aan mij ligt klussen we meteen, maar mijn vriend wil nog even wachten, tot Juni ongeveer. Nu is dat maar twee maandjes, maar straks zul je zien dat we dat doen en dat het hartstikke lang duurt voordat we zwanger zijn. Dan denk ik dat we ons toch wel lullig voelen, dat we het gevoel hebben we hadden net zo goed meteen kunnen beginnen. Ik wil gewoon geen enkele kans onbenut laten, maar ja, we zullen zien hoe het loopt.
    In elk geval sterkte en succes allemaal!

17. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hallo dames, wat ben ik blij om dit te lezen. klinkt misschien gek! Maar ik heb ook zo'n man en begin soms aan mijzelf te twijfelen. Maandelijks 2 keer is hier echt veel..
    Mijn man heeft die behoefte niet en volgens hem zegt dat niks over zijn gevoelens voor mij. (hgij gebruikt anti depressivia) maar ik kan er niks aan doen dat ik mij toch onzeker ga voelen. BEn ik nog wel mooi, word ik te dik, ben ik gewoon slecht in sex.
    Nou praten we er wel over, maar nmijn man praat ook niet zo makkelijk. Ik heb hem wel gezegd dat woorden ook wel eens actie zullen moeten worden..
    Hoewel ik hem wel geloof (dat hij me mooi. lief en sexy vind) blijft het gewoon wel een pijn punt..

Zowww dat was mijn verhaal

18. Sylvia1982

Heerlijk is dat ff he.. het er even uit gooien?
    Ik dacht ook altijd dat ik de enige was.. maar gelukkig is dit niet het geval..
    Het is alleen ontzettend frustrerend.. Ben stiekem echt wel blij dat ik niet de enige ben..

19. Neisha

Neisha Lid

Jul 8, 2008
    84
    0
    0
    Hier ook iemand met een man, die niet zoveel zin heeft. Ik twijfel ook heel erg aan mezelf, want ik heb in vorige relaties toch echt het tegendeel beleefd.
    Praten helpt niet, ik heb het gevoel, dat hij zich ervoor schaamt en dan wordt het alleen maar erger.... Balen....

20. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    hallo dames's.

ik heb ook een man wat minder vaak zin heeft dan ik. ik was al een jaar van de pil af omdat ik er niet meer tegen de pil kon. al die tijd dat we het deden netjes met condoom gedaan. en toen hij ook wel klaar was voor een kindje, ben ik ook meteen zwanger geraakt! maar echt 1 x geklust op het goede moment.
    ik besef maar al toe goed hoe veel geluk we hebben gehad!

ik weet zeker als we nu nog bezig waren geweest dat ik het zelfde had gehad als de dames hier boven.

ik wens jullie heel veel succes en dat het jullie ook snel gegunt mag zijn!

Share This Page