ow tukker, wat een hoopvol verhaal geef je ons het kan dus wel, met maar 1x seks in je vruchtbare periode! Houdt moed dames...
het kan wel.. ik ben met een minimum aan seks 3 keer zwanger geraakt in 12 maanden. Alleen is het 3 keer een mk geworden. Afgelopen weekend behoorlijk met manlief gepraat en gezegd dat het voor mij wel een belangrijk punt is. Hij snapt het wel.. nu maar hopen dat er ook eens echte actie komt. En niet alleen om een baby te maken.. maar ook omdat ik zo graag samen vrijen wil om eerlijk te zijn
Hey Nanette.. Dat heb ik dus ook.. ik wil al geen sex meer om een kindje.. maar gewoon omdat het zo waanzinnig lekker kan zijn. Dat mis ik ook heel erg.. Telkens maar weer die afwijzing of: Ik ben moe schatje..nu ff niet hoor.. pff.. Ik denk serieus dat als wij vaker sex zouden hebben,ik gerust zwanger zou raken... maar als ik telkens moet gokken op die ene keer in de maand..pff..daar word ik zo wanhopig van..dat je denkt: dit is de kans die ik heb.. terwijl er zoveel meer kansen zijn,maar die grijpt ie niet aan.. Pff.. whoezaa.... sorry,moest het ff kwijt..