Wij hadden het al bij de eerste...Ik wilde ook erg graag een kindje,maar mijn man had nog niet zoiets van 'Ja,dat wil ik ook!'We hadden het er uitgebreid over gehad en we zouden nog een jaartje wachten.Dat was eind 2006.Eerst het huis af waar we in 2006 ingetrokken waren.Wat het huis betreft,hadden we allerlei plannen.Ik gebruikte geen pil ofzo.Was al een jaar ervoor gestopt ivm langdurige dipjes door de inhoud ervan.We hadden toen gezegd,dat als het zo zou zijn,het zeker wel welkom zou zijn.Had me er dus bij neergelegd dat we nog een jaartje zouden wachten en zat al met plannen in m'n hoofd voor een verre reis,toen ik in februari zwanger bleek te zijn.Ik erg geschrokken en ja,mijn man was de eerste die aan het idee gewend was en het ook echt leuk vond!Nu de kleine er is,is hij er ook helemaal gek mee.Na een erg gemakkelijke bevalling heb ik geroepen dat ik er nog wel 10 wilde.Dat is overdreven,maar een 2e wil ik zeker nog wel.Mijn man zegt nu dat hij 1 eigenlijk meer dan genoeg vindt.Hoop dat hij daar over een jaartje op terugkomt,want ik ben zelf enigst kind geweest en het lijkt me voor ons meisje daarom ook gewoon veel leuker...Maar goed,niks zo veranderlijk als een man...haha!Dus gewoon goed allebei over je gevoelens praten en de voordelen en de nadelen tegen mekaar afwegen.Je moet lekker de babyfoto's erbij pakken van je 1e kindje en misschien raakt hij dan wel weer erg vertederd...Haha!Suc6!
Ik heb precies het zelfde ! ik wil heel graag nu al een 2e, kyano is nu 9 maanden oud en ik wil aan de ene kant heel graag al een 2e maar aan de andere kant wil ik nog ff genieten van kyano... Ik heb altijd gezegd dat ik pas na een jaar of 3 een 2e zou willen met telkens als ik nu van die programma's kijkt die met bevalling te maken hebben dan begint het te kriebelen en zou ik het zo weer willen.... ik wil gewoon de hele zwangerschap weer mee maken en de bevalling enz enz... Mijn man wil nog ff w8en hij wilt wel een 2e maar hij wil eerst genieten van kyano.... Ik weet precies hoe je je voelt... We hebben nu afgesproken dat we over ongeveer een jaartje miss nog een 2e nemen...
Dat viel mij ook op. Hier heeft het ook even geduurd voordat manlief voor een 2e wilde gaan. Ik zag het echt niet meer zitten, heb een flinke dip gehad en zag het nut van onze relatie niet meer op dat moment. We hebben een goed gesprek gehad en manlief was overstag; 1,5 maand later stond ik met een positieve test in m'n handen.