haha, we moesten net bij de huisarts zijn voor mijn vriend zijn hoofdpijn. ik denk ik trek de stoute schoenen aan en vraag over mijn platliggende cyclus. dus de dokter uitleggen dat het niks hoeft te betekenen maar als ik het niet vertrouwde even een afspraak moest maken. zegt mijn vriend: ja en ik elke dag maar oefenen die dokter schiet in de lach! wij wonen in een zeer gereformeerd dorp, dus dit had hij niet verwacht denk ik zinloos topic ik weet het maar wilde dit toch even met jullie delen
hahaahah een geintje op ze tijd haalt wel een beetje de spanning van de vraag af! vind ik zelf altijd best fijn
haha mannen.... ik heb er ook zo'n een. 6 weken na mijn curettage moesten we op nacontrole en kregen we de uitslag dat het een partiele mola zwangerschap geweest en dat ik dus voorlopig niet meer zwanger mocht worden zegt mn vriend we hebben wel gister sex gehad... lekker plat..
Haha mannen kunnen soms zo leuk door de bocht komen Zo was ik afgelopen ronde met tempen begonnen.. Vond hij wel heel interessant. Hij moest en zou ook even weten hoe "warm" hij dan was. Zitten we bij goede vrienden (die weten dat we met een kinderwens bezig zijn) en die vroegen ons hoe het er mee ging.. Ik legde uit dat we met tempen bezig waren. Zegt manlief heel droog: Miek was vanmorgen 37,0 graden en ik was net wat heter : 37,4