Iphone met abonnement

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik wil van mijn oude mobiel af en ben op zoek naar een Iphone met abonnement. Wie kan mij een goed en redelijk goedkoop abonnement aanraden? En...hoe zit het ook alweer met onbeperkt internet.
    En o ja...over welke Iphone zijn jullie enthousiast?

2. Within

Within Niet meer actief

Ik heb de 3GS met abbonement van 45 euro per maand. Onbeperkt internet heeft bijna geen enkele provider meer, maar ik heb 1GB en red het makkelijk daarmee. Je moet geen films downloaden of de hele dag op youtube zitten natuurlijk maar je krijgt wel netjes een waarschuwing als je op de helft zit.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik zag hem op gsmweb, ben toevallig ook op zoek naar de I phone 4 met abb.

Dit wordt mijn 3e telefoon via die site en het is altijd goed bevallen.

4. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Ik ga hem denk ik via www.studentmobiel.nl bestellen met een Tele2-abonnement, dan krijg je sowieso het eerste jaar 50% korting op je abonnementskosten. Je hoeft trouwens geen student te zijn om hier te bestellen.

5. mama van 2 meiden

Het zijn best dure abonnementen he....

6. Ik lees ff mee, wil eigenlijk de 4s met een goedkoop abbo.

Bij Youfone kun je een heel goedkoop abbo afsluiten alleen de service is geloof ik niet zo goed.

7. tulip

tulip Niet meer actief

Ik ben niet van de I phone maar als je bang bent om er overheeb te gaan moet ke t mobile nemen. Je betaalt niet extra maar de verbinding wordt trager

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik zou sowieso ff wachten tot 24 oktober, dan komt de iphone 4s uit. Goedkoop zijn abonnementen helaas niet, maar ja, je hebt haast geen keuze meer als je een abonnement met internet wilt. Eigenlijk wel logisch, want is nu eenmaal prijzig om het mobiel te krijgen.

9. mama van 2 meiden

Ik hoef niet perse de nieuwe Iphon'; dan vind ik t abo weer echt te duur

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb de iPhone 4 afgelopen winter los gekocht, duur, maar heb erbij een heel goedkoop abonnement bij Ben (kan altijd aangepast of opgezegd worden) en over 2 jaar gerekend ben ik zo goedkoper uit dan een combi-abonnement. Heb 500 € betaald voor de iPhone.

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ok, maar de iPhone is nog best wel duur vind ik zelf. Moeilijke keuzes allemaal hihi, ga er over een maand of wat ook weer aan geloven :D.

12. mama van 2 meiden

Mijn 'probleem' is dat ik nu een goedkoop sim-only abo heb. Dan is alles duur....:)

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hahaha ja dat is ook wel zo. Maar ja, je moet toch ergens je telefoon mee betalen.:D

14. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    de abo's zijn duur geworden omdat providers in inkomsten van sms grotendeels missen ivm whats app en ping.
    Dat compenseren ze nu door voor minder MB per maand, meer te rekenen.

Ik zag toevallig gisteren de abo vormen met een nieuwe iphone en deze kost nu rond de € 40 per maand voor 500 MB internet en moet je nog € 239 bijbetalen voor de iphone.
    Mijn man heeft de iphone 4 en die heeft nog 1000 MB voor €34 per maand en dat was een jaar geleden € 150 betalen voor de iphone.

Als je de iPhone 4 wilt, moet je niet te lang wachten met beslissen want die gaat er binnenkort uit als je nieuwe 4s er is.

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zit bij t-mobile en heb daar geen limiet aan mijn internetverbruik. Ik betaal ca. 10 euro per maand voor het internetabonnement, en 25 euro per maand voor mijn telefoonabonnement. Ik heb een Iphone 4 (ik heb een los toestel cadeau gekregen van mijn schoonouders, dus niet in combinatie met een abonnement), maar ik zou idd even wachten tot de 4s uit is...die komt eraan! En hij heeft veel snufjes die de 4 niet heeft.
    Ook als je een tweedehands wilt zou ik even op de 4s wachten...ik denk dat de 4 dan tweedehands ook weer goedkoper wordt.

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Niet als je de iphone eenmaal hebt....hij is het geld namelijk heel erg waard ;)

17. mama van 2 meiden

Maar voor de 4s moet je dan ws bijbetalen neem ik aan? Dat vind ik dan weer zonde eigenlijk
    Jij hebt een mooi abo trouwens!! Alleen is er nu ook bij TMobile vlgs mij geen onbeperkt internet meer vlgs mij...

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Denk het niet, je kunt ook nog steeds de iPhone 3Gs bestellen en die is toch ook al een goede tijd "uit".

Voor de 4 zal je ook moeten bijbetalen als de 4s er is hoor. Tenminste, dat lijkt me wel waarschijnlijk als je ziet dat je voor de 3Gs ook nog steeds moet betalen.

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik ben ook op zoek naar een nieuwe iphone, 4 of 4s, ik weet het nog niet, heb nu abbo van 30 euro per maand, inclusief alles en ik wil eigenlijk niet meer gaan betalen.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb 'm van vodafone (De Iphone4).
    Betaal 40euro per maand voor 275belminuten en 1gb internet (Red ik makkelijk) en ik heb 99euro bijbetaald.

Deel Deze Pagina