Gatver wat naar voor je. Ik zou me ook even lekker laten troosten als ik in jouw schoenen stond. Misschien is het goed om even apart van elkaar te gaan wonen en alles eens goed te laten bezinken. Verder is praten heel belangrijk. Ik begrijp namelijk uit je verhaal dat het voor jou als donderslag bij heldere hemel komt. Hoe lang loopt hij er al mee rond, waarom is er nooit eerder gepraat over jullie relatie. Heeft het misschien zin om naar een relatietherapeut te gaan?
Even jullie op de hoogte brengen. De brief was echt een noodkreet. Hij heeft naar huisjes gekeken, maar die stap is voor hem te groot op dit moment. Hij gaf ook aan dat hij hier veel te lang mee heeft rond gelopen, en er niet over gepraat heeft. Hij geeft gelukkig niet op, we gaan ervoor vechten. Kom later of morgen uitgebreider reageren, maar dan zijn jullie vast een beetje op de hoogte.
He fijn dat het nog niet definitief is. Heel veel succes en sterkte met zijn tweeën. Hopelijk komen jullie eruit.
Oooooh ik ben zo blij voor jullie en de kindjes....ga er weer voor vind elkaar weer en groei rustig naar elkaar toe. En blijf praten praten en praten....
O meis, wat moet je man met zichzelf in de knoop zitten! Ik hoop dat jullie hier samen als gezin uit gaan komen, sterker als tevoren!
wat een opluchting zal dat geweest zijn. Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie hier sterker uitkomen. veel wijsheid en vooral liefde gewenst.
Wat goed zeg!!! En nee makkelijk zal het niet zijn, maar dat je ervoor vechten gaat is geweldig nieuws!! Ik hoop echt dat jullie er samen uitkomen!! Sterkte voor jullie samen!!
jeetje wat een verhaal... gelukkig is het nog niet over maar PRAAT met elkaar... echt waar.. Ik heb t vorig jaar ook meegemaakt dat m'n vriend er ineens mee wilde stoppen (nu hebben wij geen kinderen maar t blijft toch k*t) en t enige wat helpt is er allebei voor vechten en veel praten met elkaar... Veel succes en ik hoop echt dat t goed komt
lieve schat!! wat fijn om te lezen.. plan anders een keer een weekendje samen weg.. de kids even naar je ouders of neef of zijn ouders!! en dan samen even lekker vertroetelen en flink wat praten.. probeer het s avonds gezellig te maken met kaarsjes enzo.. een relatie is elke dag werken en knokken en ookal is het druk verlies elkaar niet uit het oog!! heel veel succes en sterkte samen veel liefs en dikke knuffel aan jullie allbei!! pris
Visje: wat fijn dat hij er nog voor wil vechten! Ben echt zo snel als het ging door dit topic gescrolled in de hoop ziets te lezen. Hopelijk komen jullie er samen uit en worden jullie er samen alleen maar sterker van! Ik duim voor jullie!
Ah fijn dat hij het toch een kans geeft! En ook dat hij zelf beseft dat hij er te lang mee rond gelopen heeft zonder er over te praten. Nou hopelijk blijven jullie lekker praten, zodat het voor beide helder is waar 't knelpunt zit/zat en zodat jullie elkaars verwachtingen ook weten. Misschien in de toekomst bewust af en toe wat met zijn 2-en doen, zonder de kids? (als dat kan?)
Wat goed om te lezen dat hij er voor wil vechten! Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen en dat jullie relatie sterker wordt!
Pffft, wat een verhaal zeg en wat een achtbaan aan emoties! Wat ben ik blij om te lezen dat jullie ervoor gaan vechten!! Desnoods met hulp van buitenaf. Het klinkt mij ook in de oren alsof hij erg met zichzelf ook in de knoop zit. Het feit dat hij niet eerder heeft durven aangeven waarmee hij zit geeft ook wel iets aan. Ik hoop zo dat jullie er samen uitkomen. Heel veel sterkte en geluk gewenst samen! Dikke knuffel!