Bij mijn zus zo'n zelfde verhaal...later bleek hij toch echt een ander te hebben. mannen gaan niet zo gauw weg bij hun vrouw voor ze een nieuwe hebben.
Dit kon mijn verhaal wel zijn, alleen waren wij niet getrouwd. Het enige verschil is dat ie uiteindelijk wel (al bijna een jaar) een ander had. Hij heeft nu ook alle contact met onze dochter verbroken. Zijn tweede viool wist niet hoe snel ze zwanger moest raken... Ik weet als geen ander hoe je je voelt... De pijn en het verdriet slijt. Heel veel sterkte
Ik ben het er ook mee eens dat jullie allebei eerst moeten proberen om aan je relatie te werken voor er eventueel een eind aan komt. Je stapt niet in het huwelijk om vervolgens na 7 jaar en 3 kinderen verder ineens eruit te stappen zonder ooit te hebben aangegeven dat je wil scheiden als het zo doorgaat. Aan je kinderen ben je het sowieso verplicht om eerst te proberen om er samen uit te komen. Er zijn al suggesties gegeven in de vorm van relatietherapie. Sterkte.
Ik ben het eens met wat je zegt maar als haar man echt niet wilt en vastbesloten is , dan houdt het op.
In haar laatste post merkte ik op dat haar man er misschien nog voor openstaat om aan hun relatie te werken. Als ik ts was zou ik haar man proberen te overtuigen dat je je relatie nog minimaal 1 kans zou moeten geven. Zover ik las zitten ze in een vicieuze cirkel wat omgang met elkaar betreft en door middel van therapie zou deze cirkel doorbroken kunnen worden.
Mijn zei ook op een op andere dag ik twijfel. Wilde er ook niet aan werken. Zelfs niet voor het gezin. Heb ik heel veel moeite mee gehad. Nu weet ik dat de koek op is, maar net als ik hier hoor, wie weet was het nog wel terug te halen?! Ik zal het nooit weten, heb er zelf ook vrede mee. Liever niet dan iemand die twijfelt.. Nu heb ik een hele lieve vriend, die heel goed kan praten en mij ook af en toe lekker laat gaan als ik ergens nog vraagtekens bij heb... Het geluk komt wel, kies nu even voor jezelf! Maar natuurlijk als er iets te redden valt, vind ik dat je dat je gezin verplicht bent!
Ja maar als de koek op is kun je praten praten praten wat je wil maar dan kom je echt niet dichter bij elkaar. En dat wil je dan dus ook niet.
De koek is niet op er is gewoon veel gebroken deze week er is veel gezegd en we weten het even niet meer!!! We willen dat het terug werkt maar het is zo moeilijk
Och lieve meid, dikke knuffel, probeer eens wat samen te doen.. ff jullie 2.. ff echt eruit.. kijken wat dat doet, al is het ergens een kop koffie drinken..
Praten is zo belangrijk hé. Gooi al je angsten, irritaties, gedachten er uit en probeer er van uit te gaan dat jullie het beste met elkaar voort hebben. Naar mijn idee zijn veel ruzies/geschillen een gevolg van elkaar niet goed begrijpen. Misschien bedoeld zegt hij dit en bedoeld hij dat. En nogmaals: ga er vanuit dat jullie het beste met elkaar voort hebben!
We praten elke dag tot een gat in de nacht maar er is door jarenlang alles op te kroppen zoveel gebroken bij hem. Hij beschrijft het als een gezwel die opengespat is en de ravage daar zitten wij nu in... Zo pijnlijk!
Heel herkenbaar, mijn man wil ook scheiden. Wij hebben 2 jonge kinderen. Mijn man is verliefd op de buurvrouw, en zij is nu met haar 4 kinderen bij haar man weg al. Het doet ontzettend veel pijn, ik ben nog maar een schim van wie ik was en er zijn nog maar 3 maanden voorbij.. Ons bedrijf moet door 2, ik moet werk vinden, ik moet een huis vinden, mijn hele wereld staat op z'n kop. En ik hou nog zo veel van hem.. Maar hij wil echt niet meer met mij verder..
Ik vind het verschrikkelijk voor je en hoop dat jullie eruit kunnen komen. Maar... Ik kan er niets aan doen dat ik wel een beetje een vreemde smaak in mijn mond krijg. Ok ik weet niet alles nee en dat is ook prima maar ik krijg wel het idee dat jij alle moeite zit te doen en hij maar (even grof gezegd) de zielepiet zit uit te hangen want tsja HIJ ziet het niet zitten. Ik heb zoiets van: Als hij echt van je houd, eigenlijk niet weg wil, de kids graag ziet en ga zo maar door dan zal ook hij toch wat moeten doen. En niet alleen maar zielig gaan zitten doen over opengespatte gezwellen en jij maar je best doen en smeken en praten. Blijkbaar gaat elke nacht zitten praten niet werken dus moet er snel een andere oplossing komen anders gaat het zoiezo niet goed komen.