Wie heeft er tips voor een leuk babyalbum waain ruimte is voor foto's, anekdotes, gewichten, eerste woordjes, etc? Dus zeg maar een mooi album voor de belangsrijkste dingen/feitjes binnen het 1e levensjaar van je kindje. Niet gewoon een fotoalbum. Meer een soort dagboek o.i.d. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Ik ben dus op zoek naar een dergelijk album.
Hoi, ik heb een leuk babydagboek gekocht bij de Prenetal. Daar kan je dat soort dingetjes in vermelden. Groetjes
Ik heb zo'n boek van Anne Geddes (hopelijk goed geschreven!) Alleen weet niet of je een groot boek wilt, maar daarin kan je bv elke maand 4 foto's toevoegen en allemaal dingen erbij schrijven. Ook pagina's met gewichten, tandjes, gebeurtenissen, etc.! Is niet zo heel groot... Ik heb die toen voor de kerst gekregen van mijn schoonouders, die hadden dat boek gekocht bij een kadowinkel in de stad hier!
Hier ook een boek gekocht bij Prenatal. Daarnaast heb ik voor de foto's een gewoon fotoboek. Ik vergeet alleen steeds het boek bij te houden (babydagboek). Moet je echt erg in houden.
Ik heb het boek Pap en mam vertellen over jou, van de serie Mam, vertel eens, Oma vertel eens etc. Het leuke daarvan vind ik, dat het doorgaat, echt van zwangerschap tot puberteit, met andere vragen dan de 'standaardvragen', het wordt wat persoonlijker. En speciale vragen voor papa!
Hier hebben wij een groot plakboek gekocht, waar ik gewoon alles in schrijf, foto's in plak, en leuke tekeningetjes erbij maak. Zo nu en dan een hand en voetomtrek erbij, en leuke anekdotes, de cadeautjes die hij kreeg en de visite die er kwam. Had ik met de eerste twee zoons ook al gedaan, en nu weer. Vind ik geweldig leuk! Oja, straks nog even noteren dat z'n eerste tandje vandaag kwam!
bruna verkoopt een aantal van dat soort boeken. ik heb er zelf 3. 1 van mn broer en schoonzus (die van de prenatal) en 2 zelf gekocht.(1 van forever friends en een van eyoor,is ruimte voor heel veel foto's) ik wil er een aan haar geven als ze groot is en 1 zelf houden. maar daar kun je alles in bijhouden. zo heb ik ook een 9 maanden dagboek bijgehouden.
Ik heb er een van peter konijn, je kan er niet heel veel foto's in kwijt maar wel een compleet verslag van het eerste jaar. Bv eerste hapje, eerste stapjes, hoe vond je het badje, wanneer sliep je door en dat soort dingen staan er allemaal in. heel er leuk vond ik zelf
Ik heb het baby groeiboek van S. Midda. Dit is een prachtig boek met mooie plaatjes en een zakje voor plukje haar, envelopje voor eerste tandje, en nog meer leuke dingetjes. Er zit ook een mooie kartonnen omslag bij waar je het boek in kan schuiven. Echt een babyboek! Een aanrader!