Man wil uitslapen

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 28 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Fijn dat het goed gekomen is en hij dus wel bereid is je te helpen.
    Toch kwestie van duidelijk zijn in wat jij er van vind, zodat je samen tot een oplossing kan komen.

2. Dustin

Dustin Actief lid

4 jun 2016
    371
    42
    28
    NULL
    NULL
    fijn dat jullie toch een oplossing hebben gevonden.

bij ons is het gelukkig nooit echt een probleem. ik ben (nog) thuisblijfmoeder dus ik zorg voor de kinderen en zorg dat ze op tijd op school komen. wel is het zo dat mijn man elke ochtend om 04:45 opstaat voor zijn werk. en al is hij nog zo stil de kinderen worden dan altijd wakker. dus mijn ochtend begint dan ook. de weekenden hebben we verdeeld. hij mag zaterdag uitslapen en ik de zondag. (tot een uurtje of 8)

3. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Ook precies mijn gedachte

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gelukkig is het opgelost.
    Hier is het nooit echt een probleem.
    Vorige week had ik een dagje op mijn werk geruild en was ik dus op de creche dag van dochter vrij maar ik heb haar gewoon naar de creche gebracht.
    Ik moet er toch uit voor mijn andere 2 kinderen die naar school moeten en ik breng haar dan pas om 9 uur.
    Pasgeleden was mijn man een aantal weken vrij ivm aanlooptijd naar nieuwe baan en hij heeft toen gewoon de jongste naar de creche gebracht.
    Hij ging er toch uit voor die andere twee en de jongste kon wat langer blijven liggen.
    Hij gunde mij ook weleens een rustig opstarten van de dag en niet hoeven rennen en vliegen om kind op tijd op creche te krijgen en vervolgens weer naar mijn werk te moeten haasten terwijl hij gewoon thuis is.
    Hier gaat de jongste dus ook gewoon naar de creche als ik eens een vrije dag heb.
    We betalen er immers voor en ze vindt het daar hartstikke leuk en ik heb dan ook eens tijd om mijn eigen gang te gaan,Heerlijk!!
    Anderen brengen hun kind naar de psz en hebben daardoor een vrije ochtend maar wij hebben geen psz dus ik gun mezelf ook weleens een vrije dag.

Deel Deze Pagina