schuifjes voor milkbands

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door siriel, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik geef volledige borstvoeding, en heb sinds 2 weken van die milkbands om de voedingstijden bij te houden. Alleen nu blijkt dat die schuifjes nogal snel breken, ik heb al een mailtje naar de website gestuurd, maar ze reageren gewoon niet :( . Maar zonder die schuifjes heb ik niets aan het bandje, en ik heb ze echt nodig omdat mijn geheugen sinds de zwangerschap echt een vergiet is :D . Misschien dat iemand nog een (oud) milkbandje heeft liggen, het gaat me eigenlijk alleen om de schuifjes, de kleur maakt niets uit.
    Ik neem het graag van je over, ik hoop dat iemand mij hier aan kan helpen. Liefs Siriel

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kun je me uitleggen wat de toegevoegde waarde van z'n milkbandje is?

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    De toegevoegde waarde? ik vind het gewoon handig dat waar ik ook ben ik kan zien op welk uur ik borstvoeding gegeven heb en of links of rechts als laatste aan de beurt is geweest.

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Heb je daar geen app voor? :)

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    O, die tijd hoefde ik nooit zo te weten. Kind wilde drinken, kind kreeg drinken. Links en rechts voelde ik na een poosje vanzelf wel.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb ze toen bijbesteld. een zakje in alle kleuren.

zal even op zoek gaan naar de site.

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Borstvoedingsarmbanden - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, me
    de set gekleurde glijdertjes. :)

Dirksmama, ik voedde op verzoek, dus voor de tijden had ik hem niet nodig, maar ik ben een warhoofd als het gaat om welke borst. Dus zo wist ik altijd welke borst hij had gehad. Voor mijzelf wel een toegevoegde waarde.

8. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Hoi Liza, bedankt voor je reactie, ik had de tip van de week al gekregen van iemand. Ik gebruik dat bandje ook omdat ik niet kan onthouden of mijn kleine mannetje links of rechts geeíndigd is:( Hij krijgt zowiso op verzoek voeding, maar vind het toch handig te weten hoe laat hij ongeveer geweest is. Mijn hoofd is echt een vergiet sinds de zwangerschap, ik hoop dat het overgaat;) groetjes Siriel

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ik hoop dat je ze gauw vindt, als je ze zo handig vindt.
    M'n zus zwoer er ook bij. Zelf vond ik ze niet nodig. Net als dirksmama kon ik al vrij snel aan m'n borsten wel voelen welke aan de beurt was om uit te laten drinken, ik gaf gewoon degene die het volst aanvoelde.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Tot ik het niet wist wisselde mijn horloge gewoon van pols.

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik deed in het begin een paperclip aan mijn bh-bandje aan de kant waar ik geëindigd was, tijden vond ik nooit zo belangrijk, ik voedde als zoonlief aangaf aan de borst te willen.

12. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik had een kralen armbandje met elastiek (à 1€ :) )om die ik om de pols deed waar ik moest beginnen de eerste 2 maanden daarna voelde ik het wel :)
    En had ze standaard tijden en een evenaantal voedingen waardoor het altijd begon bij een bepaalde borst :)

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Deel Deze Pagina