Ik lees dit topic nou,en krijg gewoon kippenvel! Ik heb dit ook allemaal meegemaakt. ben blij voor je dat het allemaal als nog is goedkomen
Hey Fem Hopelijk hebben jullie goed bericht gehad gisteren over verdere bestraling. Fijn dat femman zo goed opknapt. Denk aan jullie.... kUzzzzzzzzzzz Femme
Nou meiden, ik kan wrs al snel de gehaktballen gaan draaien; Femman komt vrijdag of maandag thuis!!!!!!!! Ik ben ZO BLIJ! !
Oh wat super! En zo snel, wauw! Heerlijk voor je zeg, en natuurlijk ook voor de kindjes, lekker papa weer thuis!
Oh Fem wat een goed nieuws. Geweldig, wat zullen jullie blij zijn. Hup de keuken in en draaien maar kuzzzz Femme
lieve Fem, wat supernieuws dat hij zo gauw al naar huis mag! Ik ben erg blij voor jullie en straks zijn jullie weer lekker samen en dan weer genieten!
Yeah Fem...wat een goed nieuws. Heerlijk om zo je weekend te beginnen. Dikke knuffels voor jou en Femman. kuzz femme
Oh Fem, ben blij dat nu alles goed tot nu toe en dat hij thuis is. Heel veel sterkte gewenst en heel veel gezondheid!
oh super meid dat het nu allemaal goed gaat. en dat hij weer lekker thuis is. want een spannende tijd hebben jullie gehad. ik lees net dit topic. en ik heb alsnog een kaarsje aangezet. jullie zullen vast nog steeds wel positieve energie nodig zijn. heel veel sterkte de komende tijd meid dikke knuff
Ja, we voelen ons heerlijk, het is zo fijn om weer bij elkaar te zijn zoner dat we -de laatste paar dagen dan- steeds aan het bellen en smsen waren. Dus dit is heel erg fijn. Natuurlijk zijn we er nog niet, er zit nog een beetje tumor in zijn hoofd wat bestraald zal moeten gaan worden. Volgende week vrijdag krijgen we hier meer nieuws over (en mss moet ie dan naar Duitsland, zal ik hem wel missen), maar voorlopig is hij weer even thuis. Fijn!