Wat een goed nieuws! Hopelijk breken er nu rustigere tijden aan voor jullie en kunnen jullie lekker van jullie gezin genieten!
Wat fijn! Ben blij te lezen dat het goed gaat. Hoop dat het nu ook echt rustiger is voor jullie. Fijn dat je het nog even laat weten, want ik heb nog geregeld aan jullie gedacht.
hoi hoi, Ook hier ben je in gedachtten nog weleens voorbij gekomen . En wat een fijn nieuws zeg. Geniet van dit goede nieuws en je gezinnetje Kus Nanny.
Och lieve meid wat ben ik blij voor jou! En voor je man natuurlijk! Wat een goed nieuws!! Hoe zit het nu met de tumor als hij ingekapseld is? Kunnen ze dat laten zitten of moeten ze deze dan nog weghalen? (Sorry ik heb hier echt geen verstand van ) En dat de meiden hier meeleven kan ik nu ook over meepraten. Mijn man heeft ook al vele kaarsjes via hier laten branden op dit moment, er zijn zelfs veeeeele kaartjes onderweg naar het ZH voor hem... Dat is echt ongelooflijk en ik weet nu dus uit ervaring hoeveel steun je daar van kan krijgen! Lieverd, heel veel succes in de toekomst. Ik hoop voor jullie dat jullie nu weer lekker mogen gaan genieten zonder zorgen! Liefs Senais