Hee meis, Heel veel sterkte en stuur iig heel veel positieve energie jouw kant op. Sterkte met het wachten lieve meid! Liefs van ons allemaal hier...
Hee meis, ik hoop dat alles goed is verlopen met de operatie!!?? Maar wat voor tumor is het dan als ik vragen mag? Heel veel sterkte hoor, wel heftig allemaal! Moet ie ook iets van revalideren oid?
Hier ook alsnog een kaarsje, wat heftig allemaal.. Sterkte en ik hoop dat de operatie goed verlopen is!
Ze zijn nog steeds aan het opereren hoor... Het is een tumor ontstaan uit embryonale cellen, precies onder de hersenen bij de herstenstam, revalidatie is in principe wel nodig, maar niet dat hij opnieuw moet leren lopen o.i.d. (gaan we maar van uit...). Het is lastig uit te leggen iig.
Het grootste gedeelte van de operatie is voorbij nu de rest nog. Lieverd hoop dat hij snel opknapt. En niets aan de operatie over houdt!
Ivy is naar bed dus naast het virtuele kaarsje nu ook een aantal echte kaarsjes voor jullie. Ik blijf doorduimen meissie.
In gedachten brand ik een kaars voor jullie. De operatie is nu al een heel eind. Hopelijk wordt je tussentijds op de hoogte gehouden. Wat een lange dag zal dit voor je zijn. Hopelijk volgt spoedig goed nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en liefde. Ik denk aan jullie....