pfff meis, vond het zo eng toen ik dat van je hoorde. Blij toe dat ie al een beetje wakker is geweest. Als ik iets voor je kan doen bel je me maar he, al is t midden in de nacht. Dikke kus van mij.
oo thank god dat hij wakker het worden is zeg,, mega eng allemaal, hoop dat hij binnen 24 uur volledig wakker zal zijn . xxjes
Pffff wat een spanning zeg!! Zoals ik het lees hou je je enorm sterk, knap! Sterkte met de spanning en hopelijk komt het helemaal goed met hem!
O meid, nog meer stress en onzekerheid... Hoeveel kan een mens hebben..... Ik ga het duimen voortzetten!
Jee wat een spanning zeg. Hopelijk word je man snel wakkerder en hersteld hij volledig. Heel veel sterkte!
Fem en Femman, van hieruit ook heeeeel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat hij gauw weer wakker mag worden en dat hij weer helemaal de oude wordt. Dikke knuffel!
Heeeel enorm veel sterkte gewenst!! ik zal vanavond speciaal voor je man alle kaarsjes hier aansteken...... en ik straal alle positieve energie jullie kant op!!! Ik duim voor jullie dat alles weer helemaal goed komt.. dikke knuffel voor jou